نوشته شده توسط : ahora

نحوه عیب یابی یخچال های بوش

در صورتی که یخچال بوش شما دچار مشکل شده است بهتر است با حفظ خونسردی گام گام موارد مختلف را بررسی کرده و تلاش کنید تا ایراد مربوطه را پیدا کنید. برای این که تعمیرات یخچال بوش به خوبی انجام شود ابتدا بهتر است معایب یخچال بوش و دلیل کار نکردن یخچال و فریزر را پیدا کنید. لیست علائم رایج را مرور کنید، سپس علل احتمالی را برطرف کنید. علاوه بر این، توصیه می شود دفترچه راهنمای یخچال خود را برای نکات عیب یابی مرور کنید. با خرید از فروشگاه های معتبری مثل فروشگاه لوازم خانگی بوش آلمان می توانید از خدمات پس از فروش یخچال های بوش مطمئن باشید.

بررسی برق یخچال

در مرحله اول برق ورودی به یخچال را کنترل کنید. تامین نشدن برق برای دستگاه ممکن است یکی از معایب یخچال بوش باشد که به آسانی می توانید آن را برطرف نمایید. بررسی کنید که یخچال یا فریزر شما از پریز برق جدا نشده باشد. اگر به برق متصل است، بررسی کنید که خروجی هنوز برق مناسب برای یخچال را تأمین می کند. در صورتی که صفحه نمایش دستگاه چیزی نمایش ندهد به احتمال خیلی زیاد برق یخچال قطع شده است.

بررسی درب یخچال

بررسی درب یخچالبررسی درب یخچال

در صورتی که درب یخچال به طور کامل بسته نشده باشد، صدای هشدار یخچال به صدا در خواهد آمد. با شنیدن سیگنال هشدار، اطمینان حاصل کنید که درب باز نمانده باشد. واشر را در امتداد لبه درب بررسی کنید. واشر باید باعث بسته شدن درب یخچال شود. اگر مهر و موم معیوب باشد، هوا خارج می شود و باعث می شود سیستم خنک کننده بیش از حد کار کند. اگر در واشر احساس خیسی یا یخ زدگی می کنید، این می تواند مشکل شما را نشان دهد. می توانید برای تعویض واشر اقدام کنید.

افزایش دمای یخچال و کارکرد موتور

گاهی سیگنال هشدار دهنده به دلیل افزایش دمای یخچال به صدا در می آید و این یعنی غذای منجمد می تواند در معرض خطر باشد. در صورت افزایش دمای آن، تنظیمات دما را تصحیح کنید. ترموستات یخچال را نیز بمنظور یافتن معایب یخچال بوش بررسی کنید تا به طور تصادفی تنظیم نشده باشد. موتورهای یخچال حداقل 80 درصد از زمان و حتی بیشتر در روزهای گرم کار می کنند. اگر مقدار زیادی غذا اضافه شده باشد یا درب آن باز مانده باشد، برای خنک ماندن باید بیشتر کار کند. منظم نگه داشتن غذای خود و بستن درها در اسرع وقت از پرکاری آن جلوگیری می کند. اگر یخچال شما خیلی گرم است، احتمالاً کویل های کندانسور کثیف است. حداقل دو بار در سال آن ها را با جاروبرقی و اتصال نازل برس تمیز کنید.

اندازه گیری دمای یخچال

اندازه گیری دمای یخچالاندازه گیری دمای یخچال

وقتی می خواهید بفهمید تنظیمات دمای یخچال چه مشکلی دارد، دماسنج ابزار خوبی است. یک یا دو روز یک دماسنج یخچال را در ناحیه اصلی یخچال آویزان کرده و دیگری را در ناحیه فریزر قرار دهید. دامنه ای از 36 تا 38 درجه فارنهایت برای سرد نگه داشتن غذا ایده آل است. در صورت لزوم، دما را تنظیم کنید یخچال شما ممکن است دارای کنترل درجه حرارت دوم برای محفظه ها یا کشوها باشد، در این صورت این قسمت ها را نیز بررسی کنید.

ریست کردن تنظیمات یخچال

گاهی اوقات برخی معایب یخچال بوش را با ریست کردن آن می توان برطرف کرد. برای تنظیم مجدد یخچال، آن را به مدت 30 تا 45 دقیقه از برق بکشید و سپس دوباره به برق وصل کنید. به این حالت تنظیم مجدد سخت (hard) می گویند و معمولاً اکثر یخچال ها را ریست می کند. با این حال، توجه داشته باشید که این باید به عنوان آخرین چاره استفاده شود.

تنظیمات فیلتر آب یخچال بوش

تنظیمات فیلتر آب یخچال بوشتنظیمات فیلتر آب یخچال بوش

اگر فیلتر آب خود را قبل از این که چراغ هشدار آن روشن شود تغییر داده اید، باید آن را به صورت دستی تنظیم کنید. برای این کار منو را فشار دهید و سپس وارد قسمت تغییر فیلتر شده و آن را فشار دهید تا صفحه نمایش به 0 تغییر کند. 0 به معنی تنظیم مجدد فیلتر آب است در حالی که 1 به این معنی است که تایمر فیلتر آب هنوز در حال کار است. برای راهنمایی بیشتر می توانید از دفترچه راهنمای ساید بای ساید بوش، نیز استفاده کنید.

اشکال در یخ ساز

اگر یخ ساز یخ تولید نمی کند، بررسی کنید که منبع تغذیه روشن باشد. با استفاده از نمایشگر یخچال صحت کار کردن یخ ساز را چک کنید. برنامه خودآزمایی در برخی از دستگاهها وجود دارد که از آن می توان برای شناسایی معایب یخچال بوش استفاده کرد. مراقب نمایشگر باشید که چه خطایی را نشان می دهد در صورت نیاز این خطا را با پشتیبانی بوش در میان بگذارید. پر شدن سطل یخ ممکن است چهار روز طول بکشد، اگر همه چیز مرتب به نظر می رسد، اما یخ خارج نمی شود ، بازوی بیرون انداز احتمالاً گیر کرده است.

یخ زدن داخل یخچال

یخ زدن داخل یخچالیخ زدن داخل یخچال

گاهی اوقات داخل یخچال یخ ایجاد شده و یا برخی مواد غذایی یخ می زنند. اگر در قفسه ها یا غذاهای داخل یخچال خود متوجه لایه های یخ زدگی شدید، این مشکل را جدی بگیرید و بلافاصله برای رفع آن اقدام کنید، زیرا رطوبت بیش از حد باعث خراب شدن غذاها و حتی رشد کپک می شود و مسئله بهداشتی ایجاد می شود. البته باید توجه کرد که بعضی از یخ زدن ها طبیعی است، اما یخ زدن بیش از حد می تواند نشان دهنده یک مشکل باشد. ابتدا بررسی کنید که درب به درستی بسته شده باشد. اگر هیچ مشکلی در مهر و موم درب وجود ندارد، برای شناسایی مشکل ممکن است نیاز به پشتیبانی بوش باشد.

فرایند یخ زدایی

اگر بیش از حد یخ در فریزر شما جمع شده باشد، می تواند به داخل یخچال شما نیز نفوذ کند. برای یخ زدایی، محفظه را خالی کنید، اجازه دهید یخ ذوب شود. برای پاک کردن آب از حوله استفاده کنید. برای ذوب سریع تر یخ ها می توانید از سشوار نیز استفاده کنید.

نور و لامپ یخچال

نور و لامپ یخچالنور و لامپ یخچال

اگر لامپ یخچال شما کار نمی کند، ممکن است به طور تصادفی یخچال را از برق کشیده باشید. پریز برق را بررسی کنید تا ببینید آیا هنوز متصل است یا از جای خود خارج شده است. همچنین برخی یخچال ها دارای عملکرد “خاموش کردن خودکار” هستند ، به این معنی که اگر بیش از 10 دقیقه درب را باز بگذارید ، چراغ خاموش می شود. اگر بعد از بستن و باز کردن درب ، چراغ یخچال شما روشن شود ، احتمالاً به درستی بسته نشده است. اگر هیچ یک از این تعمیرات سریع کارساز نبود، لامپ یخچال شما سوخته است و باید تعویض شود.

ایجاد سر و صدا

کمی سر و صدا در یخچال ها کاملا طبیعی است. سر و صدا عمدتا هنگام پر شدن یخ ساز ایجاد می شود. این صدا از دهانه شیر آب می آید. وقتی یخ ذوب شود، صدای آب جاری نیز ممکن است ایجاد شود. هنگامی که فن ها با دما تنظیم می شوند، نیز ممکن است صدا ایجاد شود. اگر هنگام باز کردن یخچال و فریزر سر و صدا بلندتر می شود، بهتر است فن آن را تعویض کنید. اگر صدا از پایین یخچال می آید، ظرف تخلیه یخ را بررسی کنید. اگر به خوبی در جای خود نباشد، ممکن است صدا ایجاد کند.

عیب یابی یخچال های توکار

عیب یابی یخچال های توکارعیب یابی یخچال های توکار

عیب یابی محصولات توکار ممکن است دشوار تر از یخچال های معمولی باشد. با این حال، مشکلاتی که می توانند بوجود آیند مشابه هم هستند. یافتن منبع مشکل سریع ترین راه برای تعمیر است. بنابراین، قبل از این که با یک تکنسین تماس بگیرید، اجزای سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی وجود دارد که بتوانید خودتان اصلاح کنید.

اقدامات لازم در فاصله تعمیر یخچال

در صورتی که معایب یخچال بوش مشخص شد در فاصله زمانی که طول می کشد تا یخچال تعمیر شود باید اقداماتی را انجام دهید تا از فاسد شدن مواد غذایی موجود در یخچال جلوگیری کنید. اولین کاری که باید هنگام خراب شدن یخچال انجام دهید این است که از سیستم سرمایشی منزل خود استفاده کنید تا دمای مواد غذایی که در یخچال نگه داری می شده اند را همچنان پایین نگه دارید. در صورتی که مقداری یخ در اختیار دارید می توانید آن ها را به صورت کیسه های یخ در اطراف مواد غذایی مورد نظر قرار دهید. بهتر است تا جایی که امکان دارد از این مواد غذایی استفاده کرده و آن ها را پخت کرده و مصرف کنید.

مدت زمانی که غذاها سالم می مانند

مدت زمانی که غذاها سالم می مانندمدت زمانی که غذاها سالم می مانند

غذای باقیمانده در یخچالی که در حال کار نیست و خاموش شده است، در صورت باز کردن آن، تقریباً چهار ساعت یا کم تر خنک خواهد ماند. اگر دسترسی به سیستم سرمایشی یا یخ ندارید، تا حد ممکن درب یخچال را بسته نگه دارید. این فاصله زمانی چهار ساعته می تواند برای شما فرصتی باشد تا یخ کافی را فراهم کنید. اگر معایب یخچال بوش مربوط به قسمت فریزر بود و فریزر خاموش شد، غذا در قسمت فریزر ماندگاری بیشتری خواهد داشت ( 24 ساعت یا بیشتر بدون برق، با فرض اینکه درب فریزر به طور مکرر باز نشود ) ، این زمان به پربودن فریزر بستگی دارد. هرچه غذاهای منجمد درون فریزر بیشتر باشد، فریزر مدت زمان بیشتری خنک می ماند. اگر غذای منجمد هنوز بلورهای یخ داشته باشد یا دمای داخلی آن زیر 40 فارنهایت باشد، میتوان با اطمینان از سالم بودن، دوباره آنها را فریز کرد.

بررسی غذاهای فاسد شدنی

فاسدشدنی به این معنی است که غذا به یخچال نیاز دارد وگرنه خراب می شود. شیر، گوشت و ماهی چند نمونه از غذاهای فاسدشدنی هستند. غذاهای پخته یا آماده نیز فساد پذیر هستند. برخی از غذاها مانند میوه ها و سبزیجات خام، نان و چاشنی ها مدت ها پس از خاموش بودن یخچال ایمن هستند. آزمایش دمای داخل یخچال و غذاها نیز به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که غذاها سالم مانده اند. اگر درجه حرارت بیش از دو تا4 ساعت به بیش از 40 درجه فارنهایت برسد، غذاها باید دور ریخته شوند. زیرا در این صورت، باکتری های مضر ممکن است تکثیر شده و غذا را فاسد کنند.

نکات کلی در نگهداری از یخچال و حفظ بهداشت آن

نکات کلی در نگهداری از یخچال و حفظ بهداشت آننکات کلی در نگهداری از یخچال و حفظ بهداشت آن

شما نمی توانید غذای خود را در بشقاب کثیف یا ظرف کثیف قرار دهید بقایای به جا مانده از آن می تواند باکتری ها و کپک هایی باشد که مواد غذایی موجود در یخچال را در معرض خطر قرار می دهد. بوی مواد غذایی خراب می تواند در محتوای یخچال شما نفوذ کند. تمیز کردن صحیح یخچال و فریزر، آن را برای ذخیره مواد غذایی ایمن کرده و به جلوگیری از بیماری های ناشی از غذا کمک می کند.

تمیز کردن یخچال

در صورت چسبناک بودن، بطریها و ظروف را با پارچه مرطوب پاک کنید. هرچیزی را که بوی بد می دهد و به نظر می رسد خراب است یا تاریخ مصرف آن گذشته است، دور بریزید. کشوها و قفسه های قابل جابجایی را بیرون بیاورید. آنها را با آب گرم و مواد شوینده ظرف در سینک بشویید. یک قاشق غذاخوری محلول سفید کننده را به یک گالن آب گرم اضافه کنید. قسمت های قابل جداشدن را با آب و محلول سفید کننده بشویید و اجازه دهید تا در هوا خشک شوند. سرکه سفید را با مقدار مساوی آب گرم در یک ظرف مخلوط کنید. کل یخچال، داخل و خارج، از جمله جلو و پشت دسته ها را پاک کنید. یک یا دو قاشق چای خوری جوش شیرین را روی لکه های لجباز یا غذای گیر کرده بپاشید. برای بار آخر یخچال را پاک کنید و اجازه دهید هوای یخچال خشک شود.

نکات مهم پس از تمیز کردن یخچال

اگر برق را قطع کرده اید آن را دوباره وصل کنید. در را ببندید و اجازه دهید دوباره یخچال سرد شود. ممکن است دو یا سه ساعت طول بکشد تا دوباره به دمای مناسب برسد. فن خنک کننده و سیم پیچ های کندانسور را تمیز کنید. این ها به طور معمول از پایین یخچال خارج می شوند و برای تنظیم دمای یخچال مهم هستند. اگر خاک یا گرد و غبار اضافی جمع شود ، این اجزا نمی توانند کار خود را به طور موثر انجام دهند. با استفاده از یک پارچه مرطوب ، خاک جمع شده را با یک پارچه نرم پاک کنید و این موارد را همیشه تمیز نگه دارید.



:: برچسب‌ها: معایب یخچال بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

What You Can Do with a Sandwich Maker Besides Sandwiches
ساندویچ ساز دستگاهی است که به وسیله آن می توان انواع ساندویچ ها را در مدت زمان کوتاهی آماده کرد. این دستگاه شاید به نظر زیاد کارآیی نداشته و وجود آن در آشپزخانه از لحاظ عده ای اضافه هم باشد. اما در مواقعی که نیاز به درست کردن غذاهای آماده به ویژه در وقت شام است و زمانی برای پختن شام نیست، این وسیله کاربرد دارد.

زیرا که این دستگاه می تواند با کمترین زمان و بدون هیچ خستگی یک غذای مختصر برای شام آن هم زمانی که حوصله آشپزی نیست آماده کند، و به راحتی هم می توان با آن کار کرد.

ساندویچ ساز که نام دیگر آن اسنک ساز است به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و می خواهند یک صبحانه و یا شام مختصر آماده کنند و یا افرادی که وقتی برای آشپزی در شب را ندارند، و یا زمان هایی که برای عصرانه نیاز است تا فوری و سریع یک ساندویچ آماده کرد بسیار مفید و کاربردی است.

انواع ساندویچ ساز
ساندویچ سازها به دو نوع می باشند. یکی دارای صفحات فوقانی و پایین است و دارای قالب های مربعی شکل است، و ساندویچ های معمولی در ان قرار می گیرد. این مدل از ساندویچ ساز قیمت ارزانی دارد و برای ساندویچ های ساده و معمولی مناسب است.

اما اگر می خواهید ساندویچی پر از مخلفات، با طعم و طرح دلخواه داشته باشید، مدل های نوع دوم ساندویچ ساز را انتخاب کنید. این ساندویچ ساز که استفاده از آن هم بسیار رایج است، دارای یک پِرس در پایین است که به محض اینکه ساندویچ در قالب قرار بگیرد آن را فشرده می کند.

هر کدام از صفحاتی که در این ساندویچ ساز وجود دارد، به هنگام قرار گرفتن ساندویچ، هر کدام از این صفحات باعث پشته شدن صفحات دیگر شده و گاهی نیز صفحه بالا وزن می شود تا ضمن کبابی کردن ساندویچ، آن را فشرده می کند.

مزایا و کاربرد ساندویچ ساز
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به خوردن انواع ساندویچ و اسنک علاقه دارید، بهترین راه استفاده از یک ساندویچ ساز که متناسب با نیازها و کارآیی که لازم دارید باشد.

البته بهتر است قبل از انکه از ساندویچ ساز استفاده کنید، دستورالعمل استفاده و کاربرد آن را به خوبی مطالعه کرده و از آن اطلاع یابید. بنباراین استفاده از یک ساندویچ ساز که یک ساندویچ معمولی را به خوبی تهیه و آن را کبابی کند فوق العاده خواهد بود.

شما حتی اگر فقط بخواهید یک ساندویچ پنیر معمولی هم درست کنید، استفاده از نان تست شده در ساندویچ معمولی تان بهتر از یک نان ساده و بدون کبابی بوده و آن را به یک غذای گرم و مطبوع و دلپذیر تبدیل خواهد کرد.

کبابی کردن ساندویچ یکی از کاربردهای این دستگاه می باشد. همچنین شما می توانید یک غذای لذیذ از ساندویچ را عرض چند دقیقه آماده کنید.

در واقع استفاده از دستگاه های ساندویچ ساز یک بار مصرف نیستند که بعد از یکبار استفاده، آن را دور بیندازید. بلکه شما می توانید با ایده های خلاقانه انواع ساندویچ را در آن درست کرده و از خوردنش لذت ببرید. این دستگاه همینطور نوع بهتر و خوشمزه استفاده از پنیر و نان را به شما نیز ارائه می دهد.

مراحل آماده کردن ساندویچ معمولی یا پنیر با استفاده از ساندویچ ساز
برای استفاده از ساندویچ ساز ابتدا مواد لازم و هر آنچه را که می خواهید در ساندویچ قرار داده را آماده کرده و ساندویچ ساز را روشن کنید. می توانید مواد اضافی و قسمت های برش زده نان که از ساندویچ درامده را با استفاده از کره پخش کنید.

دَرِ ساندویچ ساز باید به هنگام گرم شدن بسته باشد، که البته بیشتر مدل ها دارای چراغ نشانگر به رنگ قرمز هستند که به شما می گوید چند دقیقه طول می کشد تا دستگاه گرم شود و به محض گرم شدن سبز شده و به ما نشان می دهند که زمان استفاده از دستگاه فرا رسیده است.

سپس در ساندویچ ساز را باز کنید. اگر در ساندویچ از کره استفاده نکردید، به طور اختیاری می توانید ظرفی حاوی روغن کم روی صفحات فوقانی و پایین اسپری کنید. بدون آنکه دستتان به صفحات دستگاه لمس شود ساندویچ را بر روی صفحه پایینی ساندویچ ساز قرار دهید.

ساندویچ ساز را ببندید. ( اگر در ساندویچ ساز دکمه یا گیره ای برای بستن در جلویی دستگاه بود کافیست فقط دکمه را فشار داده و در بسته می شود ).

مدت زمان آماده شدن یک ساندویچ معمولی با پنیر 3 الی 5 دقیقه می باشد. بعد از آن خود به خود چراغ نشانگر روشن شده، که آن موقع در ساندویچ ساز را باز کنید. بعد از آن ساندویچ را با استفاده از یک کفپوش چوبی و یا سیلیکونی از دستگاه جدا نمایید. ساندویچ شما اکنون آماده است.

برای تمیز کردن ساندویچ ساز نیز ابتدا بابد برق آن را از پریز بیرون کشیده و بگذارید تا دستگاه خنک شود. سپس بشقاب ها را بیرون کشیده و با یک اسفنج نرم قبل از گذاشتن بشقاب در جای خود آن را پاک کنید.

نکاتی در مورد نحوه استفاده و کاربرد ساندویچ ساز
اسپری کردن روغن و یا کره بر روی صفحات ساندویچ ساز باعث می شود، تا پنیر و ساندویچتان بهترین طعم را بگیرد. در بیشتر ساندویچ ساز ها صفحات بدون رنگ هستند، بنابراین می توانید نان را خشک شده نگه داشته و بدون روغن هم استفاده کنید، و اینگونه هم نمی چسبد.

از یک پنیر ذوب خوب برای ساندویچ استفاده کنید. نمونه هایی از بهترین برندهای پنیر گریور، چدار، آمریکایی، و پنیر سوئیسی می باشد. می توانید قسمت کوچکی از حاشیه های نان را در اطراف لبه های پنیر بگذارید، تا از خنک شدن صفحات دستگاه جلوگیری کند

نانی که برای ساختن ساندویچ انتخاب می کنید از نوع مرغوب و خوب باشد. اغلب ساندویچ سازهای از نوع و مدل پرس Panini می توانند انواع نان را ساپورت می کنند. اما ساندویچ سازهای معمولی فقط با نان های خُرد شده معمولی کا ر می کنند.



:: برچسب‌ها: ساندویچ ساز ،کاربرد ساندویچ ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

کدام مارک جاروشارژی خوب است ؟

یافتن و خرید بهترین مارک جارو شارژی می تواند موجب شود که روند نظافت در منزل شما با راحتی و سرعت بیشتری انجام شود و به وسیله آن فضاهایی مثل مبلمان، پله ها و غیره را بهتر تمیز کنید. جارو شارژی مناسب باید کیفیت خوبی داشته باشد زیرا احتمالا در مواقع زیادی نیاز به استفاده از آنها وجود خواهد داشت. علاوه بر این، این جارو ها دارای لوازم جانبی خاصی نیز هستند که هنگام جارو کردن و نظافت می توانند بسیار کمک کننده باشند. لوازم جانبی مختلف بسته به کاربرد می توانند برای تمیز کردن کنجها، گوشه ها و یا گردگیری استفاده شوند. اگر شما می خواهید یک جاروشارژی مناسب خریداری کنید که دارای کارایی فوق العاده، نگهداری آسان و قیمت مناسب باشد باید ابتدا با انواع مختلف جاروشارژی و ویژگی های هرکدام بیشتر آشنا شوید، بنابراین به شما توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع مختلف جارو شارژی

هنگام تصمیم گیری برای انتخاب یک جارو شارژی باید همواره به یاد داشته باشید که بهترین مارک جارو شارژی را پیدا کرده و از خرید جاروهای با عملکرد ضعیف اجتناب کنید زیرا خیلی زود متوجه عدم کارایی آن ها خواهید شد.. به طور کلی جارو شارژی ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • جارو شارژی های ایستاده یا عصایی : (Stick cordless vacuum cleaners)
  • جاروشارژی های دستی: (Handheld vacuum cleaners)

جارو شارژی های ایستاده یا عصایی (Stick cordless vacuum cleaners)

جارو شارژی های ایستاده یا عصایی (Stick cordless vacuum cleaners)جارو شارژی های ایستاده یا عصایی (Stick cordless vacuum cleaners)

جارو شارژی های ایستاده یا عصایی یکی از مدل های محبوب و پراستفاده ی جارو شارژی هستند. این مدل جاروها دارای یک مخزن کوچک و یک موتور به همراه باتری روی دسته خود هستند و برای زمانی مناسب هستند که شما تمایل به انجام نظافت و تمیز کاری به صورت ایستاده دارید و از نظر ارگونومی کار با آن ها مشابه با جارو برقی های معمولی انجام می شود، در حالی که اینجا نگرانی از بابت اتصال و قطعی سیم و یا کوتاهی آن وجود نداشته و ازادی عملکرد زیادی خواهید داشت. علاوه براین با استفاده از مدل های ایستاده یا عصایی نسبت به جاروشارژی های دستی فضای بیشتری را در زمان کمتری می توان نظافت کرد. شایان ذکر است که در برخی برندها و مدل ها مثل جارو شارژی فیلیپس مدل FC6722 این امکان وجود دارد که با تغییرات در اتصالات جاروشارژی ایستاده به مدل دستی نیز تبدیل گردد.

جارو شارژی های دستی (Handheld cordless vacuum cleaners)

جارو شارژی های دستی بسیار جمع و جور بوده و استفاده از آن ها بسیار راحت و آسان است. هم چنین کار کردن با آن موجب خستگی شما نمی شود زیرا بسیار سبک و کم وزن هستند. این جارو شارژی ها نیز دارای یک مخزن کوچک، باتری و موتور روی بدنه خود بوده و با طراحی مناسب خیلی راحت در دست جای می گیرد. این مدل جارو شارژی ها برای نظافت مبلمان، کنج ها، کمد ها و کابینت ها و به طور کلی فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و در سریع ترین زمان ممکن با مکش خوب نظافت را انجام می دهند. یکی از کاربردهای ویژه این مدل برای استفاده در گردگیری و جارو کردن ماشین است. اما باید توجه کرد که به طور کلی در جاروهای شارژی باتری اهمیت زیادی دارد و ممکن است مشکل ساز شود. برای همین بهتر است همیشه دنبال خرید بهترین مارک جارو شارژی باشید.

برخی از ویژگی های مهم جارو شارژی ها

اهمیت باتری در کارکرد جارو شارژی

اهمیت باتری در کارکرد جارو شارژیاهمیت باتری در کارکرد جارو شارژی

همانطور که مشخص است این جاروها بی سیم بوده و برای انجام کارکرد خود از باتری استفاده می کنند. بنابراین پس از مدتی استفاده و خالی شدن باتری لازم است تا دوباره شارژ گردند. قدرت و کیفیت باتری نقش بسیار پررنگی در کارایی جاروشارژی ایفا کرده و جدا از مدت زمان استفاده، روی قدرت مکش جارو نیز تاثیر گذار است. مدل های باتریهای یونی لیتیومی وجود می توانند تا حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان کارکرد و حالت های توربو را ارائه دهند تا قدرت مکش این ابزار سبک افزایش یابد. فقط بخاطر داشته باشید که مکش بیشتر موجب نیاز سریعتر به شارژ باتری خواهد شد، بنابراین معمولاً بین زمان کار و قدرت تمیز کردن باید تعادل برقرار کرد. اما درصورتیکه هنگام خرید، بهترین مارک جارو شارژی را در نظر نگیرید ممکن است با مشکلات باتری و کم شدن قدرت آن در طی زمان و یا حتی سوختن مواجه شوید.

سبک و جمع و جور بودن جارو شارژی

وزن جارو شارژی یک عامل مهم در انتخاب آن است. زیرا راحتی استفاده از آن، در گرو سبک بودن و حمل و جابجایی سریع است. علاوه براین ابعاد جارو باید به گونه ای باشد که برای نگهداری فضای زیادی در منزل اشغال نشود و در موقع نیاز به سرعت قابل استفاده باشد. جاروهای سبک و کوچک قابلیت مانور بیشتری برای فضاهایی که دسترسی به آن ها سخت تر است به شما می دهد. کنج دیوارها و سقف ها، روی پله ها و … از این موارد هستندکه با جارو شارژی به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید. بنابراین هنگامی که به دنبال بهترین مارک جارو شارژی هستید باید به ویژگی های فیزیکی مثل وزن، ابعاد و اندازه های جارو نیز دقت کنید.

توجه به اندازه مخزن دستگاه

توجه به اندازه مخزن دستگاهتوجه به اندازه مخزن دستگاه

باید توجه کنید که مخزن جارو شارژی ها نسبتا کوچک بوده و ظرفیت محدودی دارد لذا باید به طور مرتب تخلیه شده و فیلترهای آن تمیز و یا در صورتی که ممکن است شستشو شوند. به همین دلیل است که برای کاربردهایی که نظافت سطح وسیعی مانند کل خانه مورد نظر است بهتر است به جای جارو شارژیی از جاروبرقی استفاده گردد. در انتخاب مدل جارو شارژی به اندازه و ظرفیت حجم مخزن و همین طور راحتی باز و بسته کردن و تخلیه آن دقت کنید.

قدرت و توان دستگاه

قدرت و توان دستگاه کارایی موتور و میزان مکش جارو شارژی را تعیین می کند. از طرف دیگر این موضوع روی زمانی که باتری شارژ شده یا تخلیه می گردد نیز تاثیر گذار است.  برای ایجاد توان بالاتر در جاروها باید از باتری های قوی تری استفاده کرد.

امکان کنترل و تنظیم مکش دستگاه

امکان کنترل و تنظیم مکش دستگاهامکان کنترل و تنظیم مکش دستگاه

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید جارو شارژی باید مد نظر قرار هید این است که مدلی که انتخاب می کنید دارای امکان کنترل و تنظیم قدرت مکش بوده تا برحسب شرایط استفاده بتوان آن را تغییر داده و ضمن صرفه جویی در مصرف شارژ باتری، نظافت موثری انجام داد.

توجه به کیفیت ساخت و بدنه دستگاه

با توجه به این که جاروهای شارژی قرار است به طور متعدد مورد استفاده قرار بگیرند بنابراین لازم است تا کیفیت بدنه بالایی داشته باشند تا در هنگام ضربات احتمالی که هنگام کار ممکن است پیش بیاید به اندازه کافی مقاومت داشته باشند و به راحتی ترک نخورده و نشکنند. این موضوع به ویژه برای مخزن بسیار اهمیت دارد که باید جنس مقاومی داشته باشد تا در هنگام تخیله و نصب مجدد دچار آسیب نگردد.

آیا جارو شارژی جایگزینی برای جاروبرقی محسوب می گردد؟

آیا جارو شارژی جایگزینی برای جاروبرقی محسوب می گردد؟آیا جارو شارژی جایگزینی برای جاروبرقی محسوب می گردد؟

انتظار نمی رود که جارو شارژی به عنوان یک جایگزین برای جاروبرقی های استاندارد استفاده شوند اما در برخی کاربرد ها جاروهای شارژی می توانند موثرتر عمل کنند.  با استفاده از این جارو ها می توانید بدون نگرانی از سیم و حمل مخزن جارو را به راحتی به هرجایی که می خواهید منتقل کرده و خرده ریزه ها و گرد و غبار ها را با آن ها تمیز کنید. بسیاری از افراد برای مرتب شدن سریع منزل خود ترجیح می دهند از جاروشارژی های دستی و یا ایستاده کمک بگیرند، به جای اینکه از جارو برقی معمولی استفاده کنند. زیرا این جارو ها با باتری کار می کنند و برای تمیز کردن سریع در مناطق پر رفت و آمد بسیار مناسب هستند. در انتخاب بهترین مارک جارو شارژی باید توجه کنید که هرچه قدرت و ویژگی های بیشتری در یک مدل قرار داشته باشد، قیمت بالاتر خواهد رفت.

ویژگی های جارو شارژی های برند فیلیپس

جارو شارژی فیلیپس بدون شک یکی از بهترین برند ها برای خرید این وسیله به شمار می رود. جارو شارژی های فیلیپس با ایجاد جریان هوایی فوق العاده بهترین عملکرد مکشی  با قدرت بیشتر و طولانی مدتتر را فراهم می کنند. این برند دارای سیستم شارژ مغناطیسی بوده که سبب می شود اتصال کابل شارژ به دستگاه به صورت مغناطیس انجام گردد که بسیار سریعتر و راحتتر خواهد بود. نازل جارو ها می تواند ساکشنی در ۳۶۰ درجه انجام داده و به این ترتیب هرگونه ذره و گرد و غباری را که در هر جهتی قرار گرفته باشد به خوبی و به طور کامل جمع آوری کند. علاوه بر این به دلیل اینکه در برخی مدل ها لامپ های LED روی نازل طراحی شده است برای نظافت زیر مبلمان یا هرجایی که نیاز به ایجاد یک روشنایی اضافه برای دید بهتر و تمیز کردن آسان تر وجود دارد مناسب است.

ویژگی های جارو شارژی های برند بوش

ویژگی های جارو شارژی های برند بوشویژگی های جارو شارژی های برند بوش

جارو شارژی بوش نیز یک جارو شارژی بسیار با کیفیت است که ارزش هزینه ای که می کنید را حتما خواهد داشت. این جارو شارژی به بهترین شکل ممکن، همه چیز را از روی کف، کاشی یا فرش جمع کرده و دارای اتصالاتی برای قسمت های مختلف و گوشه ها است که کاربرد ان را راحت تر و موثرتر می کند.  تخلیه، پاک کردن و تمیز کردن فیلترها پس از استفاده از جاروهای این برند بسیار آسان است. دوام باتری آن بسیار بالا است و تا حدود یک ساعت در مدل های مختلف نیز می رسد و موجب می شود به راحتی بتوانید قبل از اتمام باتری، درصد قابل توجهی از تمیز کردن مناطق مورد نظر خود را انجام دهید.

ویژگی های جارو شارژی های برند تفال

جاروشارژی تفال نیز یکی از برندهای محبوب در سرتاسر جهان و به ویژه در ایران است. این برند نیز مشابه با برندهای مطرح دیگر، ویژگی های منحصر به فردی را در مدل های مختلف جارو شارژی به مشتریان خود ارائه داده که آن را قابل رقابت با سایر برندهای موجود مثل بوش و فیلیپس کرده است. یکی از ویژگی هایی که در مدل های مختلف آن وجود دارد مکش بسیار قوی است که موجب می شود نظافت در سطح عمیق تری انجام گردد. علاوه بر این ارگونومی فوق العاده ای در طراحی های خود دارد.

جارو شارژی های رباتی

جارو شارژی های رباتی نیز از جمله مدل های جارو شارژی هستند که با پیشرفت فناوری تولید شده اند و با استقبال مشتریان مواجه شده و در حال گسترش هستند. از جمله مزایای استفاده از این جارو شارژی ها این است که در کمال آرامش نظافت و تمیز کاری را انجام داده و نیاز به یک نیروی انسانی برای کار با آن وجود ندارد اگرچه بسیاری از مدل های آن را می توان از طریق برنامه های تلفن های هوشمند تنظیم و کنترل کرد.  البته باید توجه کنید این ربات ها بیشتر برای مناطقی که کف مسطح و یکنواختی از نظر پوشش دارند مناسب هستند. بهترین مارک جارو شارژی در مدل های رباتی می تواند نیاز شما برای نظافت اتاق های بزرگ را به خوبی برآورده کند.

منبع : آیا تفال بهترین مارک جاروشارژی است ؟



:: برچسب‌ها: بهترین مارک جارو شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Top 10 Best Steam Mops for Hardwood Floors [ 2021 Review ]
بخارشوها از ترکیب بخار آب و در بعضی از مدل‌ها مواد شوینده به همراه مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، فرش و موکت استفاده می‌کنند. برخی از بخارشوها دارای سری‌های متعدد بوده که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر بخارشوی های موجود در بازار مشابه یکدیگر هستند و غالبا دارای سری‌های مختلفی از قبیل برس چرخان، برس فلزی و سری حوله‌ای برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح هستند. سیستم گرمایش داخلی بخارشو‌ها که از یک بخش تشکیل شده وظیفه‌ی تبدیل آب موجود در مخزن به بخار (بخار با دما و فشار بالا) را برعهده دارد.

مزایای استفاده از انواع بخارشوی
در صورت استفاده از بخارشوی دیگر نیازی به شوینده‌های سمی ندارید.
به دلیل حذف شوینده‌های سمی، هم هزینه خرید این شوینده‌ها کاهش پیدا می‌کند و هم سلامت شما تهدید نمی شود.
در شست و شو سنتی ممکن است بر روی سطح مورد نظر، مقداری مواد شوینده سمی باقی مانده و برای افراد خانه و حیوانات خانگی خطرناک باشد.
سطح مورد نظر به سرعت و بسیار تمیز می‌شود و هیچ گونه لکه‌ای ندارد.
علاوه بر تمیزی، میکروب‌های موجود بر روی این سطوح از بین می‌روند.

بخارشوی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که بسته به نوع نیاز و بودجه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. این وسیله کاربردی در چند مدل بخارشوی دستی، تی بخار، بخارشوی مکش‌دار و بخارشوی چندمنظوره ارائه می‌شود.

تی بخارشوی:
به بخار شوهایی که سری (دسته) آن به بدنه متصل است، اصطلاحا تی بخارشوی گفته می‌شود. تی بخارشوی وسیله‌ای شبیه به جاروبرقی است. در طراحی آن از دسته‌بلندی استفاده شده است و یک مخزن بر روی دسته و یا به صورت جداگانه دارد. این بخارشوها به‌صورت شارژی و برقی تولید می‌شوند که هرکدام از آن مزایا و معایب خاص خودش را دارد. برای مثال در نوع شارژی آن می‌توانید بدون نیاز به پریز برق تمام سطوح را تمیز کنید و این مکان محدود به داخل خانه نمی‌شود. اما بعد از چند دقیقه استفاده، مجبور هستید آن را شارژ کرده و چند دقیقه‌ای را برای شارژ باتری آن وقت بگذارید. این مدل بخارشوها برای تمیز کردن سطوح سنگی، سرامیک و پارکت طراحی شده‌اند و شما نمی‌توانید از آن برای تمیز کردن اجاق‌گاز، شیشه‌ها و پنجره استفاده کنید.

بنابراین درصورتی‌که عمده نیاز شما به بخارشوی، برای تمیز کردن سطوح کف زمین (سنگ، سرامیک و پارکت) است، بهتر است تی بخار را انتخاب کنید تا در هنگام تمیزکاری کف زمین، به کمرتان آسیب کمتری وارد شود و یک بخارشوی مقرون به صرفه داشته بشید.

بخارشوی دستی:
این بخارشوی جمع جورتر است، بخارشوهای دستی وزن کم‌تری دارند و معمولاً به‌صورت شارژی کار می‌کنند. برندهای مختلف این نوع بخارشوی را با وسایل جانبی متنوع‌تری ارائه می‌دهند، بنابراین در هنگام خرید به وسایل همراه آن دقت کنید. شما می‌توانید از بخارشوی دستی برای تمیز کردن دیوارها، در، اجاق‌گاز، پنجره و شیشه، سینک، سرویس بهداشتی و قسمت‌های کوچک در دسترس استفاده کنید. البته با توجه به جثه کوچک‌تری که دارد مخزن آب آن نیز کوچک‌تر است و توان کمتری نسبت به دو مدل دیگر دارد. بنابراین اگر نیاز شما به بخارشوی به این موارد محدود می‌شود و کف خانه‌تان از سرامیک و سنگ نیست و با موکت و فرش پوشانده شده است، بهتر است سراغ بخارشوی های دستی بروید.

بخارشوی چند منظوره (چندکاره):
این نوع از بخارشوها دارای ابزار مختلف و سری‌های متعدد جهت پاک کردن سطوح هستند، مثلاً برای تمیز کردن کف زمین یک سری بزرگ و تی مانند دارد و در صورت تمیز کردن گاز و سینک می‌توانید سری کوچک‌تر و مناسب‌تری را انتخاب کنید. درواقع با این بخار شوی می‌توانید تمام قسمت‌های خانه را تمیز کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدت زمانی که این دستگاه بتواند آب را به جوش آورده و بخار تولید کند، نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است و اندازه آن بزرگ‌تر و جاگیرتر می‌باشد. این بخارشوی انتخابی کامل برای پاک کردن لکه ها از هر سطحی است. بخارشوی چند منظوره، دارای تنظیماتی از قبیل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار آب برای فرش، موکت، شیشه و سرامیک است. لوازم جانبی که همراه این دستگاه عرضه می‌شود آن را به یک غول وسایل نظافتی خانگی تبدیل می‌کند. بخار شوی چند منظوره یک دستگاه بزرگ‌تر و جاگیرتر است، قیمت آن نیز در مقایسه با دو مدل قبلی بیشتر می‌باشد.

بخارشوهایی که لوازم جانبی و سری های مختلفی دارند، اغلب برای تمیز کردن فرش‌، دیوار و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.



:: برچسب‌ها: بخارشوی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

دستگاه تصفیه هوای تفال مدل PT3030   طراحی زیبا و شکلیلی دارد و در هر اتاقی که قرار گیرد ،فضای کمی را اشغال میکند .دارای نشانگر آلودگی هواست و میزان آلودگی هوا در فضا و محیط را نمایش میدهد . سرعت پاکسازی ذرات آلرژی زا، از ویژگی های فوق العاده مهم این دستگاه می باشد ، و ۳ فیلتر قوی و کاربردی برای زدودن ناخالصی های هوا دارد .  با دستگاه تصفیه هوای تفال، تنفس سالم را تجربه کنید،  زیرا هوای پاک سلامتی و حال خوب را به شما هدیه میدهد.

بیش از ۹۹% ذرات آلرژی زا  را تصفیه میکند

این دستگاه  برای افردی که بیماری های آلرژی زا مثل آسم دارند ، بسیار مناسب است ، زیرا دستگاه تصفیه هوای تفال ، دارای سیستم قوی فیلتراسیون هواست که ، ۹۹% از مواد آلرژِی زا و ذرات ریز مثل فرمالدهید ها در هوا را تصفیه میکند.

سرعت پاکسازی ذرات و غبار در هوا

سرعت پاکسازی ذرات و غبار در هواسرعت پاکسازی ذرات و غبار در هوا

سرعت بالای خروج هوای تمیز دستگاه فیلتر هوای تفال مدل PT3030    ، ۳۰۰ مترمکعب در ساعت است . در عرض ۶ دقیقه، ۱۲ مترمربع هوای فضای اتاق را تمیز میکند ، بنابراین این مزیت باعث می شود که شما در کوتاهترین زمان کل فضای منزل را از ذرات حساسیت زای موجود در هوا پاکسازی کنید و تنفس سالمی داشته باشید.

۳ نوع فیلتر حرفه ای با قابلیت های متنوع

دستگاه تصفیه هوای تفال مدل PT3030   دارای سه عدد فیلتر است  و هرکدام کاربردهای مختلفی دارند شامل پیش فیلتر،فیلتر هپا و فیلتر کربن است . پیش فیلتر، وظیفه حذف ذرات گرد و غبار ، موی حیوانات را به عهده دارد، و فیلتر هپا  HEPA  مختص آلرژی است و ذرات ریز ، گرده ، ریزگرد ها باکتری ها  ویروس های موجود درهوا را پاکسازی میکند  و فیلتر کربن،  بوهای نامطبوع و کلیه گازهای شیمیایی مثل بوی دود و دخانیات را از فضا تمیز میکند

سیستم تصفیه هوا مناسب حالت روز و شب

سیستم تصفیه هوا مناسب حالت روز و شبسیستم تصفیه هوا مناسب حالت روز و شب

سیستم اتوماتیک تصفیه هوا براساس کیفیت هوای منزل شما، سرعت تصفیه هوا را تنظیم میکند. از سطح ۱ تا ۵ برای حالت روز و از سطح ۱ تا ۲ برای حالت شب برنامه ریزی شده است. در حالت شب با نور محیط تنظیم می شود و خواب آرامی را برای شما فراهم میکند.

سیستم هوشمند شناسایی آلودگی هوا

از مزیت های این دستگاه، سیستم هوشمند شناسایی آلودگی هوا می باشد و چنانچه هوای فضای خانه شما آلوده باشد تشخیص میدهد . دستگاه تصفیه هوای تفال مدل PT3030  دارای حسگرهایی است که  میزان آلودگی هوای محیط را شناسایی کرده  و از طریق چراغ نشانگر ، سطح  کیفیت هوای خانه شما را نمایش میدهد.

ویژگی های دستگاه تصفیه هوای تفال

ویژگی های دستگاه تصفیه هوای تفالویژگی های دستگاه تصفیه هوای تفال

  • جنس بدنه :پلاستیک
  • رنگ : سفید
  • تایمر قابلیت تنظیم براساس ساعت ۱/۲/۴/۸
  • حالت BOOST MOOD برای تصفیه سریع و فشرده آلودگی هوا
  • حجم هوای خروجی ۳۰۰ مترمکعب بر ساعت
  • امکان روشن و خاموشی خودکار
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • امکان تنظیم روشنایی
  • تنظیم اتوماتیک سرعت فن براساس میزان آلودگی
  • گارانتی دارد
  • دارای قفل کودک
  • سرعت پاکسازی هوا در ۴ حالت

مجهز به سیستم کم صدا

دستگاه تصفیه هوای تفال مدل PT3030 ، دارای سیستم کنترل صدا می باشد و شب بدون سروصدا عملیات تصفیه هوا را انجام میدهد و خروجی هوای تمیز و سالم، خواب راحتی را برای شما به وجود می آورد .

دارای نشانگر تغییر فیلتر

از مزیت های دستگاه تفال مدل PT3030 این است که مجهز به نشانگر تغییر فیلتر است و شما نیاز به چک مداوم فیلتر ندارید ، و هرگاه نیاز به تعویض فیلتر بود این نشانگر اخطا می دهد.

پاکسازی هوا از موی حیوانات

پاکسازی هوا از موی حیواناتپاکسازی هوا از موی حیوانات

این دستگاه مناسب برای افرادی است که حیوانات خانگی مثل سگ و گربه را نگهداری می کنند و به موی آن ها حساسیت دارند ، زیرا فیلتر هپای این دستگاه موی حیوانات خانگی را از هوا حذف میکند

راهنمای استفاده از دستگاه تصفیه هوای تفال

  1. دستگاه را به پریز برق متصل کنید
  2. دکمه روشن را فشار دهید
  3. دکمه “شکل سه پره” را فشار دهید و یکی از چهار حالت را انتخاب کنید :

حالت خودکار روز: تنظیم سرعت فن ۲ یا ۳

حالت خودکار در شب: تنظیم سرعت فن ۱ یا ۲

حالت خاموش:سرعت دمنده کاهش پیدا میکند ، مناسب برای محیط های آرام

حالت توربو: سرعت دمنده در بیشترین حالت افزایش پیدا میکند.، برای هوای نامناسب به کار می رود.

  1. تنظیمات تایمر دارای دو حالت است

حالت فعال/غیرفعال تایمر

این دکمه را به مدت ۳ ثانیه فشاردهید تا قفل کودک باز شود.

  1. دکمه حالت روشنایی دو حالت دارد

حالت اول، روشنایی را تنظیم میکند

این دکمه را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا فیلتر کار کند

  1. شاخص کیفیت هوا

شاخص کیفیت هوا، در پنل جلویی دستگاه قرار دارد ، و رنگ های روشن نشان دهنده کیفیت هوا می باشند. رنگ آبی نمایانگر کیفیت فوق العاده،بنفش کیفیت متوسط و رنگ قرمز نشان کیفیت ضعیف است.

نکات کاربردی استفاده بهینه از دستگاه تصفیه هوای تفال PT3030 

نکات کاربردی استفاده بهینه از دستگاه تصفیه هوای تفال PT3030نکات کاربردی استفاده بهینه از دستگاه تصفیه هوای تفال PT3030

  1. قبل از اولین استفاده، اطمینان پیدا کنید که بسته بندی پلاستیکی محافظ فیلترها از دستگاه برداشته شده باشد
  2. پیش از روشن کردن دستگاه، بررسی کنید که به طور کامل مونتاژ شده باشد

۳.دستگاه را حتما روی سطح صاف و ثابت قرار دهید.

۴.دستگاه را جایی قرار دهید که هوا به صورت آزادانه در جریان باشد ، حداقل ۵۰ سانتی متر فضای خالی در هر طرف دستگاه در نظر بگیرید.

  1. قبل از تعمیرات یا تمیز کردن، حتما دکمه خاموشی را فشار دهید.
  2. افرادی که حساسیت یا آسم دارند از دست زدن به فیلترهای استفاده شده اجتناب کنند
  3. هنگام تعویض فیلترها از دستکش استفاده کنید یا بعد از آن دستانتان را بشویید تا گرد و غبار فیلتر به دست یا چشمانتان آسیب نزند.
  4. فیلترهای استفاده شده را در کیسه ای قرار دهید و در آن را محکم ببندید تا آلاینده ها در هوا پخش نشوند.
  5. دستگاه را دور از دسترسی کودکان یا افراد معلول قرار دهید
  6. دستگاه تصفیه هوا را نزدیک سینک ظرفشویی و جای مرطوب قرار ندهید.
  7. با دستان مرطوب دستگاه را لمس نکنید
  8. چنانچه از دستگاه استفاده نمیکنید آن را در فضای خشک و خنک با دمای بالاتر از ۳۵ درجه قرار دهید.

روش تمیز کردن دستگاه تصفیه هوای تفال PT3030 

قبل از تمیز کردن، دستگاه را حتما خاموش کرده ، سپس با یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هرگز دستگاه را با اسکاچ زبر تمیز نکنید زیرا باعث خراش خوردگی و آسیب آن می شود،  همچنین سنسورها را به طور منظم تمیز کنید زیرا کارایی آن کاهش پیدا میکند شرکت تفال با طراحی دستگاه تصفیه هوای تفال تفال PT3030  و تجهیز آن به سیستم ها و سنسورهای هوشمند، امکان تجربه هوای مطلوب و سالم را به کاربران خود هدیه میکند.

منبع : https://bit.ly/3o2mqzN



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه هوا تفال ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()