نوشته شده توسط : ahora

ماشین های لباسشویی بوش از نظر کارایی و کیفیت در رده ی بسیار بالایی قرار دارند. این ماشین ها از تکنولوژی روز برخوردار هستند. وجود برنامه های شست و شوی کاربردی و تنظیمات متنوع دستگاه، امکانات زیادی را برای شست و شوی هرچه بهتر در اختیار می گذارد. چگونگی و طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش روی نتیجه ای که از شست و شوی لباس توسط ماشین حاصل می شود تاثیر دارد. بنابراین برای اینکه از حداکثر کارایی دستگاه بتوانیم استفاده کنیم و برنامه ی متناسب با شست و شوی لباسهای مورد نظرمان را پیدا کنیم باید به طور کامل با آن آشنا شویم. پس از خرید ماشین لباسشویی بوش نکات مهمی در مورد نصب، راه اندازی و تنظیمات مختلف آن وجود دارد که لازم است تا با مطالعه راهنمای طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش اطلاعات کاملی از مشخصات و ویژگی های کلی این لباسشویی ها به دست بیاوریم.

نصب و راه اندازی دستگاه

برای نصب ماشین لباسشویی بهتر است از یک فرد مجرب کمک بگیریم چرا که نصب اولیه ماشین لباسشویی و همینطور ماشین ظرفشویی بوش در کارایی آن ها اهمیت دارد و لازم است جزئیات به شکل اصولی انجام شوند. دستگاه باید به خوبی تراز شده باشد وگرنه هنگام کار ممکن است لرزش و سر و صدا ایجاد کرده و یا حتی از جای خود اندکی جابجا شود. برای تراز کردن پایه های دستگاه به وسیله ی پیچ و مهره هایی که در آن ها تعبیه شده تنظیم می شوند. برای اطمینان می توان از یک تراز حباب دار استفاده کرد. سپس شیرهای ورودی و خروجی آب نیز با دقت کافی در محل های خود قرار داده شده و تا حد لازم آب بندی می شوند. اتصال های برقی مورد نیاز نیز انجام شده و ایمنی دستگاه و سایر موارد مطابق با راهنمای طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش رعایت می گردد.

شستشو و زمان کارکرد

شستشو و زمان کارکردشستشو و زمان کارکرد

پس از نصب صحیح و اصولی و روشن کردن ماشین متناسب با نوع لباس ها باید برنامه ی شستشوی مناسبی را انتخاب کرد. برای اینکه شست و شو را با برنامه ی مناسبی انجام دهید بهتر است طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش را با استفاده از دفترچه ی راهنما یا سایت به خوبی یاد گرفته و تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید. اغلب لباسشویی های بوش دارای سیستم شروع با تاخیر هستند. به کمک این سیستم می توان زمان شروع دستگاه را طوری انتخاب کرد که با توجه به طول زمان برنامه ی مورد نظر، در ساعتی که برای ما مطلوب تر است کار شست و شوی دستگاه پایان یابد. شروع با تاخیر دستگاه از یک تا 24 ساعت می تواند تغییر کرده و تنظیم شود.

تنظیم دما و سرعت

تنظیم دما و سرعت بستگی به نوع برنامه ی مورد استفاده و مدل لباسشویی دارد و حداکثر دما یا سرعت مورد استفاده می تواند متفاوت باشد با آشنایی با طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش می توانید این تنظیمات را بهتر انجام دهید. اما به طور کلی استفاده از برنامه های با دمای بالا برای شست و شو های ویژه با حساسیت بالا انجام می شود در حالی که شست و شو در دماهای پایین از نظر انرژی به صرفه تر بوده و به لباسها نیز آسیب کمتری می رساند. بهتر است در انتخاب دمای شست و شو به برچسب لباسها که در آن حداکثر دمای شست و شوی الیاف لباس ذکر شده است دقت شود. سرعت صفر یا بدون چرخش نیز به معنی این است که با اتمام آبکشی، آب بدون چرخش تخلیه می شود که برای برخی لباس ها با جنس خاص بیشتر مناسب است.

سنسورهای موجود در دستگاه

سنسورهای موجود در دستگاهسنسورهای موجود در دستگاه

یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی های بوش وجود سنسورها است که در کارایی دستگاه بسیار موثر هستند. یکی از این سنسورهای مهم Aqua sensor است که در بعضی ظرفشویی های بوش مثل ظرفشویی SMS40C08IR  نیز وجود دارد و مصرف آب را کم کرده و باعث صرفه جویی می شود. سنسور دیگر مربوط به بالانس و ایجاد تعادل لباس ها در ماشین لباسشویی از طریق تنظیم سرعت چرخش است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سنسورهای دیگری مثل Aqua stop که مربوط به قطع آب در صورت نشتی است و در هر دو ماشین های شستشوی لباسشویی و ظرفشویی استفاده می شوند می توان از دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استفاده کرد. 

انتخاب ماده ی شوینده ی مناسب

انتخاب نوع ماده ی شوینده و مقدار آن موارد مهمی هستند که هنگام کسب اطلاعات راجع به طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش نباید آنها را نادیده گرفت زیرا عدم آگاهی کافی در مورد مقدار ماده شوینده و نوع آن موجب می شود شست و شو با کیفیت لازم انجام نشود. از مواد نرم کننده نیز برای برخی از لباسها یا حوله ها استفاده می شود که باید در کشوی مواد شوینده ریخته شود. هنگام مطالعه طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش ممکن است به سیستم i-DOS برخورد کرده باشید. تعیین مقدار ماده شوینده با استفاده از سیستم تنظیم اتوماتیک   i-DOSانجام می شود که موجب صرفه جویی در ماده شوینده و آب مصرفی می شود. شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده هم امکان دیگری است که در لباسشویی های بوش لحاظ شده است.

 



:: برچسب‌ها: طرز استفاده از ماشین لباسشویی بوش،طرز کاز با ماشین های لباسشویی بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Three pieces of Easy Oven Fried Chicken speckled with parsley

مرغ سرخ شده رستورانی که اغلب آن را هوس می کنید، اکنون می توانید به راحتی در خانه درست کنید. بنابراین دوستان و خانواده را برای مهمانی به صرف مرغ دعوت کنید و آن ها را با مهارت های آشپزی خود شگفت زده کنید !

این دستور برای دو نفر است

زمان آماده سازی :1 ساعت و 10 دقیقه
زمان پخت :15 دقیقه
کل زمان پخت :1 ساعت و 25 دقیقه
مواد لازم مرغ سوخاری به سبک رستورانی
1 عدد تخم مرغ
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه
1 فنجان آرد سوخاری
1 قاشق چایخوری فلفل قرمز
1 قاشق چایخوری پودر سیر
1 قاشق چایخوری پودر زنجبیل
1 قاشق چایخوری پودر پیاز
1 قاشق چایخوری پونه کوهی
1 قاشق چایخوری ریحان
6 عدد ران مرغ
به مقدار لازم نان خرد شده

چگونه مرغ سرخ شده رستورانی درست کنیم ؟
تخم مرغ را در کاسه بشکنید و کاملا بزنید. نمک و فلفل را به تخم مرغ اضافه کنید و بیشتربزنید. حالا آرد سوخاری را در کاسه بریزید. پودر فلفل قرمز ، نمک ، زنجبیل ، پودر سیر به همراه پودر پیاز، پونه کوهی، فلفل چیلی و ریحان خشک را اضافه کنید. همه چیز را به طور کامل مخلوط کنید .

مزه دار کردن مرغ :

ران مرغ را در کاسه بریزید ، نمک و فلفل سفید را به کاسه اضافه کنید و با دست های خود مخلوط کنید. یک ساعت کنار بگذارید تا خوب مزه دار شود.

آماده سازی مرغ:

بعد از مزه دار کردن ، تکه های مرغ را یکی پس از دیگری بردارید و به ترتیب با مخلوط ادویه، مخلوط تخم مرغ و خرده های نان به طور کامل پوشش دهید. بعد از پوشاندن تکه مرغ، آن را در تابه داغ سرخ کنید. مرغ داغ و ترد، سرخ شده آماده سرو است.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه مرغ سوخاری ، ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

What Can You Do with a Sandwich Maker Besides Sandwiches

ساندویچ ساز یک وسیله برقی است که به محض ورود به بازار لوازم خانگی توانست مشتریان و طرفداران زیادی را در زمانی کوتاه به خود جذب کند. این محصول مدرن پخت و پز که حاصل پیشرفت تکنولوژی است برای افرادی که زمان کافی برای پخت و پز نداشته و یا فرزند کوچک دارند بسیار کاربردی است و به آنها کمک می کند در مدت زمانی بسیار کوتاه نسبت به تهیه غذاهای گرم و خوشمزه که کودکان علاقه زیادی به آن ها دارند اقدام کنند. این دستگاه از دو صفحه بزرگ تشکیل شده است که مواد غذایی در فضای مشخص بین آنها قرار داده شده و در اثر گرما طبخ می شوند. علاوه بر ساندویچ، انواع میان وعده های پر طرفدار دیگر از جمله کیک و شیرینی را نیز می توان به کمک این دستگاه تهیه کرد. در این متن تلاش می کنیم به طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز بپردازیم.

آشنایی با اجزای دستگاه

پیش از آنکه طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز را شرح دهیم بهتر است با اجزای این دستگاه آشنا شویم. این دستگاه برقی، وسیله ای بسیار ساده و کاربردی برای پخت سریع غذاهای گرم است. دستگاه مجهز به المان هایی است که باعث گرم شدن صفحات داخلی آن می شوند. دمای صفحات را می توان توسط کنترل گر دما تنظیم نمود. همچنین صفحات قابل شستشو و جداسازی دستگاه دارای اشکال مختلف مثلثی، مربعی، مشبک و … هستند که اشکال متنوعی را به غذای نهایی پخت شده می بخشند. برخی از مدل های این دستگاه نیز دارای صفحه گریل مجزا هستند که در طبخ مرغ، همبرگر و … کاربرد دارند. بدنه دستگاه معمولا از جنس فولاد و پلیمر بوده و خاصیت عایق دارد. بر خلاف تصور عمومی که اولین گزینه قابل پخت توسط این دستگاه را ساندویچ می داند، می توان از آن برای پخت انواع شیرینی و کیک استفاده نمود.

آماده سازی دستگاه پیش از پخت شیرینی

یکی از نکات مهم در طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز، فراهم نمودن شرایط مناسب پیش از اقدام به پخت می باشد. بدین منظور در درجه اول باید مدلی مناسب از دستگاه را انتخاب کرده و در ابتدا صفحات دستگاه را به خوبی تمیز و خشک کنید. پیش از اضافه کردن خمیر شیرینی، دستگاه را به برق وصل کرده و پس از تنظیم دما اجازه دهید به خوبی گرم شود و به دمای مورد نظر شما برسد. این کار از چسبیدن خمیر شیرینی به صفحات دستگاه و به هم ریختن شکل ظاهری آن پیشگیری می کند. ساندویچ ساز تفال مدل SW342D38 دستگاهی مناسب برای طبخ انواع شیرینی و ساندویچ است که دارای صفحات مناسب و نچسب و همچنین پوشش بیرونی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک است. این دستگاه که شکل ظاهری زیبایی نیز دارد، قابل به فراهم کردن قدرت توان ۷۰۰ وات بوده و انتخاب بسیار مناسبی است.

تهیه وافل

تهیه وافلتهیه وافل

وافل یک نوع پرطرفدار از شیرینی است که در سال های اخیر طرفداران بیشماری پیدا کرده است. این شیرینی که معمولا به صورت گرم مورد مصرف قرار می گیرد در ترکیب با خامه، توت فرنگی، عسل و یا نوتلا طعمی فوق العاده را ایجاد می کند. این ماده شبیه به مایه پنکیک است که انواع متفاوتی دارد. امروزه وافل در اکثر بستنی فروشی ها به صورت داغ و در ترکیب با بستنی سرد عرضه می­گردد. برای تهیه یک وافل خوشمزه و زیبا نیاز به دستگاهی دارید که عمق مناسبی داشته باشد و خمیر بتواند به خوبی در آن پف کند. پس از تهیه خمیر وافل و داغ کردن دستگاه، مقداری روغن به صفحات دستگاه بزنید و خمیر را بر روی آن ها بریزید. ساندویچ ساز تفال مدل SW614831 علاوه بر کاربرد در تهیه انواع ساندویچ ها، با داشتن چهار خانه مجزا و عمق مناسب، گزینه مناسبی برای تهیه وافل است.

پخت کیک عصرانه

پخت کیک عصرانهپخت کیک عصرانه

برای تهیه یک کیک عصرانه خوشمزه و ساده با استفاده از این دستگاه، ابتدا نصف پیمانه شکر را با ۱۰۰ گرم کره نرم با همزن برقی بزنید تا حالت خامه ای پیدا کنند و سپس ۲ عدد تخم مرغ را به همراه کمی وانیل به آن اضافه کرده و هم بزنید. پس از یکدست شدن مخلوط، یک پیمانه آرد و یک قاشق چای خوری بکینگ پودر الک شده را اضافه کرده و سپس دو قاشق سوپ خوری شیر به آن بیافزایید. استفاده از گردو، کشمش و یا حتی مقداری پودر نسکافه یا کاکائو می تواند طعم و عطری دلنشین به کیک شما اضافه کند. حال دستگاه را روشن کنید و پس از داغ شدن، صفحات آن را مقداری چرب کنید و خمیر را داخل دستگاه بریزید. دقت کنید که فضای کافی برای پف کردن کیک در دستگاه را در نظر بگیرید. این کیک خوشمزه پس از ۵ دقیقه آماده می­شود.

کیک پرتقالی

کیک­ها و شیرینی­های میوه ای از محبوبیت بالایی بین کودکان برخوردار هستند. یکی از دغدغه های بانوان خانه دار در یادگیری طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز، دشواری تهیه مواد اولیه است اما کیک پرتقالی روش تهیه بسیار ساده ای دارد. ابتدا دو لیوان آرد و دو قاشق مرباخوری بکینگ پودر را در یک ظرف ریخته و پس از ۳ دقیقه همزدن، یک و نیم لیوان شکر به آن اضافه کنید. دو عدد تخم مرغ را به صورت جداگانه به مخلوط اضافه کرده و در هر مرحله ۳ دقیقه هم بزنید. سپس سک قاشق چای خوری وانیل و یک قاشق غذا خوری پوست پرتقال رنده شده را به مخلوط اضافه کنید. استفاده از پوست پرتقال تازه عطری فوق العاده به کیک شما می دهد. در نهایت نیز یک لیوان بزرگ آب پرتقال و نصف لیوان روغن مایع اضافه کنید و پس از همزدن، به مدت ۴ دقیقه در دستگاه بپزید.

روشی ساده برای تهیه کیک شکلاتی

روشی ساده برای تهیه کیک شکلاتیروشی ساده برای تهیه کیک شکلاتی

به طور کلی، طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز بسیار ساده است. یکی از ساده ترین کیک های قابل پخت در این دستگاه، کیک شکلاتی است. برای تهیه این کیک ساده، یک عدد تخم مرغ و نصف قاشق چای خوری وانیل را ۲ دقیقه هم زده و ۴ قاشق غذا خوری شکر به آن بیافزایید. سپس ۲ قاشق غذا خوری روغن و ۳ قاشق شیر ولرم به آن بیافزایید و ۲ دقیقه دیگر مخلوط کنید. در این مرحله یک قاشق چای خوری بکینگ پودر و ۶ قاشق غذا خوری آرد الک شده و یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو را به مخلوط اضافه کنید. دستگاه را روشن کرده و پس از داغ شدن، یک قاشق از خمیر را در هر خانه دستگاه بریزید تا فضا برای پف کردن داشته باشد. کیک شما پس از ۳ تا ۵ دقیقه آماده است. می توانید از پودر نارگیل یا کنجد برای تزئین استفاده کنید.

طرز پخت کیک آلبالویی

برای تهیه یک کیک مناسب در این دستگاه، باید دقت کنید که خمیر آن خیلی غلیظ یا رقیق نباشد. کیک آلبالویی را می توانید به سرعت و در ۲۰ دقیقه آماده کنید. وانیل و تخم مرغ را یک دقیقه هم بزنید تا رنگ آنها عوض شود. در ادامه شکر را اضافه کرده و پس از یک دقیقه همزدن آب آلبالو را به آن اضافه کنید. می توانید به جای آب آلبالو از شربت آلبالو اضافه کنید ولی در اینصورت مقدار شکر را کم کنید. مقداری روغن و آرد الک شده را در چنر مرحله اضافه کرده و در نهایت کمی بکینگ پودر اضافه کنید و خوی هم بزنید. دستگاه را روشن کنید و پس از داغ شدن صفحات آن را با روغن چرب کنید. مایه کیک را داخل دستگاه بریزید و اجازه دهید ۳ تا ۵ دقیقه بپزد. برای تزئین می توانید از مارمالاد آلبالو و پودر نارگیل استفاده کنید.

کوکی رنگی

کوکی رنگیکوکی رنگی

ظاهر و رنگ شیرینی تأثیر چشمگیری در اشتیاق کودکان به خوردن آنها دارد. در اینجا طرز تهیه کوکی­ رنگی را توضیح می دهیم که با توجه به رنگ های متنوعی که دارند باعث جلب توجه فرزند شما می شود. سه عدد تخم مرغ و نصف قاشق چای خوری وانیل را به خوبی و با سرعت هم بزنید تا حجیم بشود و سپس به ترتیب ۵/۱ لیوان شکر، ۴/۳ لیوان شیر و ۴/۳ لیوان روغن را به آن اضافه کنید و در هر مرحله به خوبی هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند. سپس دو لیوان آرد و یک قاشق چای خوری بکینگ پودر را پس از سه مرحله الک کردن، کم کم به مخلوط اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. خمیر حاصل را به چند قسمت تقسیم کنید و به هر کدام رنگ خوراکی دلخواه خود را بیافزایید. دستگاه را چرب کرده و مواد را به مدت ۲ دقیقه بپزید.

تهیه کماج شمالی

اگر به دنبال یادگیری طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز هستید، حتما طرز تهیه کماج شمالی را بررسی کنید. این نان محلی مربوط به خطه آمل است و در دسته پنکیک ها قرار می گیرد و به راحتی طبخ می شود. ۲ عدد تخم مرغ و ۱۸۰ گرم شکر را به خوبی هم بزنید تا روشن و کشدار شود. ۱۰۰ گرم آرد برنج الک شده، ۲۰۰ میلی لیتر شیر و ۴/۱ پیمانه گلاب را به آن اضافه کرده و سپس با همزن برقی به خوبی هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط را پس از گرم شدن صفحات دستگاه داخل آن بریزید. نان ها در ابتدا از گوشه طلایی می شوند و پس از گذشت ۴ دقیقه به رنگ قهوه ای روشن تبدیل می شوند. در این مرحله نان ها را برگردانید و اجازه دهید طرف مقابل نیز به مدت ۴ دقیقه بپزد تا کماج شمالی یکدست و خوشمزه تهیه گردد.

کیک کدو حلوائی

کیک کدو حلوائیکیک کدو حلوائی

برای تهیه این کیک خوشمزه باید در ابتدا مقداری کدو حلوائی را بخار پز کرده و سپس به شکل پوره درآورید. سه عدد تخم مرغ را همراه با یک و نیم لیوان شکر در یک کاسه ریخته و به خوبی هم بزنید. در ادامه یک لیوان روغن مایع و یا در صورت تمایل مقداری کره به مخلوط اضافه کنید و کاملاً هم بزنید تا یکدست شود. پس از آن پوره کدو حلوائی را به همراه دو لیوان آرد الک شده، نصف قاشق چای خوری دارچین و دو قاشق چای خوری بکینگ پودر به خمیر اضافه کنید و هم بزنید. پس از گرم شدن دستگاه و چرب کردن صفحات، خمیر کیک را داخل آن ریخته و ۷ تا ۸ دقیقه فرصت دهید تا بپزد. سپس کیک را از دستگاه خارج و روی آن مقداری پودر قند بپاشید. این کیک خوشمزه را می توانید در کنار یک فنجان قهوه گرم میل کنید.

ترکیب بی نظیر سیب و دارچین

یادگیری طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز برای افرادی که در منزل خود اجاق گاز مجهز به فر ندارند مفید خواهد بود. کیک سیب دارچین را نیز می­توان در این دستگاه و بدون نیاز به فر طبخ کرد. ابتدا سیب را به صورت تکه های بسیار ریز خرد کرده و با آب و مقدار کمی گلاب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید تا کمی نرم شود. در ظرفی مجزا، دو عدد تخم مرغ و نصف پیمانه شکر را به خوبی هم بزنید و سپس نیم قاشق چای خوری بکینگ­پودر، یک قاشق چای خوری دارچین و دو پیمانه آرد الک شده را به آن افزوده و ۵ دقیقه به شدت هم بزنید تا حالتی کشدار پیدا کند. سپس تکه های سیب را اضافه کرده و به آرامی هم بزنید. مخلوط را به مدت ۸ دقیقه در دستگاه از پیش داغ شده بپزید و از عطر و طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

منبع: آیا طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز ممکن است ؟



:: برچسب‌ها: طرز تهیه شیرینی با ساندویچ ساز + ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI01E

زئولیت چیست؟
زئولیت نوعی ماده معدنی می باشد که رطوبت را جذب کرده و در عوض حرارت تولید می کند. این ماده معدنی درون محفطه ای در برخی از ظرفشویی های بوش تعبیه شده است.
خواص زیولیت :
۱- باعث خشک شدن کامل ظرف شده و هیچ گونه لکه از رطوبت بر روی ظروف باقی نمی گذارد.
۲- در طول فرآیند شست و شو ظروف تا ۱۰ درصد از مصرف برق صرفه جویی می نماید.
۳- باعث کاهش زمان شست وشو می شود.

مصرف انرژی +++A
در این رابطه توجه تان را به صحبت مدیر داخلی این شرکت جلب میکنم. در بوش ما به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی واقفیم. ما آنقدر به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود تأکید داریم که تمام ظرفشویی‌هایمان دارای رتبه AAA می‌باشد و همین امر ظرفشویی‌های بوش را به کم مصرف‌ترین ظرفشویی‌های جهان تبدیل کرده است.

Heat Exchanger
این عملکرد منحصربفرد انرژی حرارتی ایجاد شده در دوره اصلی شستشو را ذخیره کرده تا از آن برای گرم کردن آب آبکشی استفاده شود و به این ترتیب میزان قابل ملاحظه‌ای انرژی نیز ذخیره خواهد شد. درضمن با گرم شدن آب ورودی به دستگاه، ظروف گرم و تازه شسته شده در معرض آبی با درجه حرارت پایین قرار نمی‌گیرند و در نتیجه احتمال ترک خوردن یا شکسته شدن ظروف به علت تغییر دمای ناگهانی ازبین خواهد رفت.

حسگر آب (Aqua Sensor)
این سیستم میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص می‌کند که آیا برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده می‌باشد یا نه. اگر آب فقط دارای میزان کمی از املاح و کثیفی باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نکته کلیدی این است که در هر بار شستشو تا سقف ۲۰ % آب معادل ۴ لیتر توسط این سیستم صرفه‌جویی خواهد شد.

شستشوی ظروف بزرگ (Intensive Zone)
سبد پایین می‌تواند کاملا تبدیل به محلی برای شستشو ظروف بزرگ و قابلمه‌های بسیار کثیف شود. عملکرد با فشار زیاد و دمای بالای آب انجام می‌شود در حالی که لیوان‌ها و یا قاشق چنگال‌ها به صورت ملایم‌تر در سبد بالایی شسته می‌شوند.

تکنولوژی Active Water
این تکنولوژی نوآورانه حداکثر بهره‌وری را در شستشو به ارمغان می‌آورد و کاملا با محیط‌ زیست سازگار است. این تکنولوژی با استفاده از فیلترهای بهینه شده، گرم شدن سریع‌تر آب و پمپ جدیدتر در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

Dou Power Spray Arm
علاوه بر بازوی چرخان در پایین دستگاه، DuoPower دو بازوی دیگر در سبد بالایی در اختیارتان می‌گذارد تا ظروف به صورت کامل شسته شوند. با طراحی خاص این دو بازو آب به طور موثر تمام ظروف را می‌شوید.

برنامه شبانه با 39 دسی بل صدا
برنامه شبانه شستن ظروف کاملا اقتصادی بوده و بسیار کم صداست. این ویژگی باعث ذخیره در مصرف برق و کاهش هزینه آن در ساعات کم‌مصرف شب می‌شود.

شستشوی نصف ظرفیت Half Load
برای شستشوی آسان و به صرفه شما می‌توانید با استفاده از این برنامه از هرکدام از سبدها استفاده نمایید. با این کار زمان برنامه کاهش پیدا کرده و تا ۳۰ % آب کمتر مصرف می‌شود.

قفل کودک Child Lock
با استفاده از این ویژگی صفحه نمایشگر و درب قفل شده و مانع تأثیر کودکان برروی دستگاه در هنگام شستشو می‌شود.

Detergent Automation
مهم نیست از چه نوع قرص (۴in1, 3in1, 2in1, 5in1) یا شوینده‌ای استفاده می‌کنید، تمام ظرفشویی‌های بوش ایده‌ال‌ترین ترکیب شستشو را برای هر بار شستشو فراهم خواهند کرد. در ضمن دقت نمایید برای بدست آوردن نتیجه‌ای مناسب در هر دوره شستشو حتماً باید از نمک پودری نیز استفاده نمایید.

Advanced Filter System
فیلتری با قابلیت پاکیزگی بالا و تعویض آسان که نسبت به مدل‌های قبلی ۵۰ % تصفیه آب بیشتری داشته و میزان گردش آب ۱۵ % افزایش می‌یابد. بدین ترتیب از قطره قطره آب حداکثر استفاده خواهد شد.

Dosage Assist
در هنگام آغاز دوره شستشو، قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه‌ای خواهد شد که در آن به صورت کاملا کنترل شده و هوشمندانه مورد مصرف قرار می‌گیرد تا بهترین نتیجه شستشو نیز حاصل شود. به این ترتیب از افتادن قرص در بین ظروف نیز جلوگیری خواهد شد.

Vorioflexpluse Baskets With Rackmatic
سیستم جدید سبدها فضای بیشتری را (۱۴ نفره) در اختیارتان قرار خواهد گذاشت. بعضی مدل‌ها با داشتن ۶ حالت مختلف برای تنظیم ارتفاع سبدها هر نوع چیدمانی را امکان‌پذیر می کنند و تمام ظروف به صورت کاملاً مطمئن در سبدها جای می‌گیرند. سیستم کشویی و قابل تنظیم سبدها این اجازه را می‌دهند تا ارتفاع سبد بالایی را حتی زمانی که پر است تنظیم نمایید.

شستشوی ظروف کودک (Hygiene)
با انتخاب این ویژگی، دمای آب در مرحله آخر آبکشی افزایش یافته و مناسب ضدعفونی بطری کودک و ظروف مختلفی است که تمیز بودن و ضدعفونی کردن آنها ضروری است.

تکنولوژی محافظت از شیشه (Glass protection technology)
از آنجایی که آب لوله‌کشی باعث خوردگی و صدمات ریز به شیشه می‌شود، ماشین‌های ظرفشویی بوش با این تکنولوژی به صورت مداوم میزان سختی آب را تنظیم می‌کنند تا صدمه‌ای به محصولات شیشه‌ای وارد نشود.

Load Sensor
وزن ظروف داخل ماشین با استفاده از این سنسور سرعت چرخشی محاسبه شده تا بتواند میزان درستی از آب مورد نیاز برای شستن ظروف را مصرف کند. قاعدتا برای تعداد ظروف کمتر آب کمتری مصرف خواهد شد. این سنسور میزان مصرف بهینه آب را برای حتی نصف ظرفیت یا حداکثر ظرفیت محاسبه کرده و در مصرف آب و برق صرفه می‌کند.

برای اینکه با این مفاهیم بیشتر آشنا شوید سراغ یکی از مدل های ماشین ظرفشویی می رویم تا در مورد ویزگی های آن اظلاعاتی داشته باشید 

اگر قصد خرید ماشین های شست و شویی نظیر ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک‌کن را داشته باشید حتما به این نتیجه رسیده اید که برند بوش آلمان از نظر فناوری، کارایی و عمر مفید طولانی، جایگاه معتبری در تولید لوازم خانگی دارد. اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برند ها با اختلاف   بهترین هستند. در انتخاب این وسیله  باید دقت کرد، چرا که در صورت انتخاب یک محصول بی کیفیت ممکن است هزینه ی بسیار بیشتری را جهت تعمیرات و سرویس دستگاه بپردازید. در حالی که با خرید از فروشگاه لوازم خانگی بوش آلمان، سال های سال، از انتخاب با کیفیت خود و کارایی فوق العاده دستگاه و همین طور دریافت خدمات پس از فروش عالی رضایت خواهید داشت. ظرفشویی  SMS68TI01Eبا داشتن امکانات فوق العاده و فناوری به روز از بهترین انتخاب ها برای یک ظرفشویی مناسب است.

ویژگی ها و کارایی این مدل

ویژگی ها و کارایی این مدلویژگی ها و کارایی این مدل

طراحی، ظاهر زیبا، تنوع مدل ها در محصولات بوش می تواند برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. sms68ti01e bosch از مدل های سری 6 ظرفشویی های بوش با رنگ استیل زیبا و دارای صفحه لمسی است. ابعاد استاندارد آن نگرانی شما را مبنی بر جایگیری در آشپزخانه از بین می برد. این  ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره است که موجب می گردد زمانی که مهمان دارید بتوانید از دستگاه استفاده کنید و مطمئن باشید که ظروف به خوبی در فضای ماشین جای داده می شوند. این محصول دارای سه سبد برای چیدن ظروف است که معمولا از سبد بالایی برای قاشق و چنگال، سبد وسط برای لیوان و ظروف شیشه ای و سبد پایینی برای ظروف بزرگتری مثل بشقاب و قابلمه و … استفاده می شود. sms68ti01e مشابه با اکثر مدل های بوش دارای قفل کودک و سیستم شروع با تاخیر از 1 تا 24 ساعت نیز هست.

 صرفه جویی در مصرف آب و برق

شاید تصور کنید که استفاده از ظرفشویی سبب افزایش مصرف آب و برق شده و هزینه های شما را بالا می برد اما بهتر است بدانید که  ماشین ظرفشویی بوش، دستگاهی کم مصرف است و نسبت به شست و شوی دستی آب و انرژی بسیار کمتری مصرف می کند به طوری که برای هر بار شست و شو تنها مقدار 9.5 لیتر آب مصرف شده که در مقایسه با آبی که در شست و شوی دستی مصرف می گردد بسیار صرفه جویی می شود. از طرف دیگر مصرف انرژی الکتریکی این دستگاه نیز پایین است و در رده بندی انرژی A++ قرار می گیرد.

بی صدا بودن Super silence

بی صدا بودن Super silenceبی صدا بودن Super silence

موتور با کارکرد الکترونیکی و بسیاری از اقدامات و اندازه گیری هایی که توسط ماشین برای کاهش فوق العاده صدا انجام می شود موجب می گردد تا هنگامی که ظرفشویی روشن است صدای بسیار کمی در حدود 40 دسی بل، ایجاد کند در نتیجه شما از نظر زمانی محدودیتی برای استفاده از ظرفشویی ندارید و شب ها زمان خواب و یا مواقعی از روز که قصد استراحت دارید می توانید شست و شوی ظرف ها به ظرفشویی بسپارید تا با صدای کم و آرام آن را انجام دهد.

شستشوی اولیه   PRE WASH

قابلیت دیگری که بسیار کاربردی است ویژگی پیش شست و شو یا شست و شوی اولیه است. با انتخاب این گزینه یک مرحله ی شست و شو در ابتدای برنامه ی شست و شوی اصلی اضافه می شود. پیش شست و شو و یا شست و شوی اولیه فقط از آب خالی استفاده می کند درست مثل زمانی که در شست و شوی دستی، ظروف بیش از حد کثیف هستند و یا مثلا شست وشو به تعویق افتاده و لکه های آلودگی روی آن ها خشک شده است بنابراین معمولا در این حالت ابتدا روی ظروف مقداری آب ریخته می شود تا این آلودگی ها به معنای عام دچار خیس خوردگی شوند و در شست و شوی اصلی راحت تر تمیز شوند. در صورت انتخاب گزینه ی شست و شوی اولیه، ماشین نیز به همین شکل عمل می کند.

برنامه های شست و شو

برنامه های شست و شوبرنامه های شست و شو

ظرفشویی SMS68TI01E دارای 8 برنامه ی شست و شو است. برنامه Intensive 70° زمانی مناسب است که قابلمه هایی دارید که ته دیگ آنها سوخته و یا به ظرف چسبیده است. باید دقت کرد که این برنامه برای ظروف حساس نباید استفاده شود چون ممکن است به آن ها آسیب برسد. برای ظروفی که غذا ها روی آنها خشک شده از Auto 45° – 65° استفاده می شود. Eco 50° و Silence 50° شست و شوی ظرف ها را در دمای 50 درجه و آبکشی را در دماهای بالاتر انجام داده و از نظر مصرف آب و برق بهینه تر بوده و  با صدای کمتر برای شست و شوی شبانه مناسب هستند. Glass 40° ظروف و شیشه های حساس و حساس به دما را به طور ملایمی می شوید. Quick 65° و یک ساعته  65°نیز شست و شو را در دمای 65 و با بهینه سازی زمان انجام می دهند.

منبع : https://bit.ly/35CJLCr



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Surprising Uses for Your Vacuum

یکی از مهم ترین سوالاتی که اکثر خریداران جارو مطرح می کنند، این است که کدام جارو بهتر است؟ جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ جارو شارژی نسبت به جاروبرقی چه مزایای دارد؟ مزیت های جاروبرقی نسبت به جارو شارژی چیست؟

جاروبرقی و جارو شارژی به عنوان دو وسیله پرکاربرد برای تمیز کردن و گردگیری منزل محسوب می شوند. هر کدام از این نوع جاروها برای شرایط خاصی مناسب می باشند و بنابراین بهتر است در ابتدا یکسری معیارها را درنظر گرفته و در مرحله بعد بتوانید جاروبرقی یا جارو شارژی متناسب با خود را خریداری کنید.

در ابتدا لازم می دانیم که با معیارهای مهم در خرید انواع جارو  و همچنین نکات مهم در خرید جاروبرقی آشنا شوید. توان مناسب دستگاه، جنس بدنه جارو شارژی، قابل شستشو بودن فیلتر، سری های متعدد دستگاه و همچنین آسانی در تخلیه کردن مخزن جاروشارژی از مهم ترین نکاتی است که می بایست در خرید جارو شارژی درنظر بگیرید. در خرید جاروبرقی نیز می بایست قدرت و توان دستگاه، میزان صدای دستگاه، وزن و طول سیم، کیفیت فیلتراسیون و گارانتی و خدمات پس از فروش را مدنظر داشته باشید.

جاروهای شارژی از زمانی که وارد بازار شدند، مورد استقبال بسیار زیادی از افراد قرار گرفتند و به خوبی توانستند جای خود را در بازار باز کنند. جاروهای شارژی مزایای بسیاری دارند، ازجمله این که سرعت عمل بالایی داشته، به راحتی قابل جابجایی بوده، مصرف برق پایینی داشته و همچنین فضای زیادی از کمد را اشغال نمی کنند. همچنین نبود سیم جاروهای شارژی باعث شده است که بتوانید از این دستگاه ها در موقعیت هایی که فاقد برق هستند، استفاده کنید. البته این نوع جاروها معایب خاص خود را نیز دارند، ازجمله این که ظرفیت کیسه و عمر باتری دارای محدودیت هستند. در عین حال، جاروهای برقی با وجود صدای سرسام آور و مصرف برق بالایی که دارند، به عنوان بهترین وسیله برای گردگیری و تمیز کردن خانه محسوب می شوند، چراکه موتور قدرتمند و درنتیجه قدرت مکش بالاتری دارند.

جاروبرقی برای چه فضاهایی مناسب است؟
اگر مساحت و اندازه خانه شما بالا بوده و یا ریخت و پاش زیادی در منزل دارید، می توانید اقدام به خرید جاروبرقی کنید. جاروبرقی در مقایسه با جاروشارژی به خوبی از پس گرد و خاک و کثیفی های منزل بر می آید. البته در هنگام خرید، به قدرت موتور و توان مکش آن توجه کافی داشته باشید. جاروهای برقی در دو دسته پاکت دار و بدون پاکت تولید می شوند. مدل های پاکت دار نیازی به تمیز کردن مداوم مخزن ندارند. در این مدل ها در مقایسه با مدل های بدون پاکت، بهداشت به میزان بالایی رعایت می شود. البته در مدل های پاکت دار، می بایست پاکت جاروبرقی به طور مداوم تعویض شود. این درحالی است که در مدل های بدون پاکت، نیازی به خرید پاکت جدید نیست و همچنین به راحتی می توانید از پُر بودن دستگاه و همچنین اشیای مکیده شده اطمینان حاصل کنید. استفاده از جاروبرقی های بدون پاکت برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم توصیه نمی شود.

جارو شارژی برای چه فضاهایی مناسب می باشد؟
جاروهای شارژی برای فضاهای کوچک مناسب بوده و با خرید این دسته از جاروها انتظار نداشته باشید که کل خانه را جارو کنید. اگر در جارو کردن سطوح باریک، کنج دیوارها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مشکل دارید، می توانید اقدام به خرید جارو شارژی کنید. بنابراین برای تمیز کردن مبل، بخشی از اتاق و همچنین اتومبیل بر روی جاروهای شارژی حساب کنید. همچنین اگر به برق دسترسی ندارید، استفاده از جاروهای شارژی کارساز خواهد بود. در زمان خرید جارو شارژی به ولتاژ باتری، نوع پایه شارژر، زمان کارکرد بعد از شارژ کامل و همچنین وزن دستگاه توجه داشته باشید. جاروهای شارژی در انواع مختلفی تولید می شوند. در یک دسته بندی کلی، جاروهای شارژی به دو دسته دستی و پارویی تقسیم بندی می شوند. مدل های دستی در مقایسه با مدل های پارویی، کوچک تر بوده و درنتیجه بدنه بسیار سبکی داشته و به راحتی جابجا می شوند. این مدل ها، فضای کمتری را اشغال می کنند و از این رو برای تمیز کردن مناطقی که دسترسی دشواری دارند (ازجمله کنج دیوارها و سطوح باریک) بسیار مناسب می باشند. در مقابل، جاروهای پارویی برای تمیز کردن کف و فضاهای بزرگ مناسب هستند. همچنین اگر پاک کردن آب و خاک در کنار هم برایتان مهم می باشد، می توانید سراغ مدل های چندمنظوره بروید.

منبع :https://manzelmarket.com/product-category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%88/



:: برچسب‌ها: جاروبرقی،جاروشارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI01Eاگر قصد خرید ماشین های شست و شویی نظیر ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشک‌کن را داشته باشید حتما به این نتیجه رسیده اید که برند بوش آلمان از نظر فناوری، کارایی و عمر مفید طولانی، جایگاه معتبری در تولید لوازم خانگی دارد. اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برند ها با اختلاف   بهترین هستند. در انتخاب این وسیله  باید دقت کرد، چرا که در صورت انتخاب یک محصول بی کیفیت ممکن است هزینه ی بسیار بیشتری را جهت تعمیرات و سرویس دستگاه بپردازید. در حالی که با خرید از فروشگاه لوازم خانگی بوش آلمان، سال های سال، از انتخاب با کیفیت خود و کارایی فوق العاده دستگاه و همین طور دریافت خدمات پس از فروش عالی رضایت خواهید داشت. ظرفشویی  SMS68TI01Eبا داشتن امکانات فوق العاده و فناوری به روز از بهترین انتخاب ها برای یک ظرفشویی مناسب است.

ویژگی ها و کارایی این مدل

 

طراحی، ظاهر زیبا، تنوع مدل ها در محصولات بوش می تواند برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشد. sms68ti01e bosch از مدل های سری 6 ظرفشویی های بوش با رنگ استیل زیبا و دارای صفحه لمسی است. ابعاد استاندارد آن نگرانی شما را مبنی بر جایگیری در آشپزخانه از بین می برد. این  ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره است که موجب می گردد زمانی که مهمان دارید بتوانید از دستگاه استفاده کنید و مطمئن باشید که ظروف به خوبی در فضای ماشین جای داده می شوند. این محصول دارای سه سبد برای چیدن ظروف است که معمولا از سبد بالایی برای قاشق و چنگال، سبد وسط برای لیوان و ظروف شیشه ای و سبد پایینی برای ظروف بزرگتری مثل بشقاب و قابلمه و … استفاده می شود. sms68ti01e مشابه با اکثر مدل های بوش دارای قفل کودک و سیستم شروع با تاخیر از 1 تا 24 ساعت نیز هست.

 صرفه جویی در مصرف آب و برق

شاید تصور کنید که استفاده از ظرفشویی سبب افزایش مصرف آب و برق شده و هزینه های شما را بالا می برد اما بهتر است بدانید که  ماشین ظرفشویی بوش، دستگاهی کم مصرف است و نسبت به شست و شوی دستی آب و انرژی بسیار کمتری مصرف می کند به طوری که برای هر بار شست و شو تنها مقدار 9.5 لیتر آب مصرف شده که در مقایسه با آبی که در شست و شوی دستی مصرف می گردد بسیار صرفه جویی می شود. از طرف دیگر مصرف انرژی الکتریکی این دستگاه نیز پایین است و در رده بندی انرژی A++ قرار می گیرد.

بی صدا بودن Super silence

موتور با کارکرد الکترونیکی و بسیاری از اقدامات و اندازه گیری هایی که توسط ماشین برای کاهش فوق العاده صدا انجام می شود موجب می گردد تا هنگامی که ظرفشویی روشن است صدای بسیار کمی در حدود 40 دسی بل، ایجاد کند در نتیجه شما از نظر زمانی محدودیتی برای استفاده از ظرفشویی ندارید و شب ها زمان خواب و یا مواقعی از روز که قصد استراحت دارید می توانید شست و شوی ظرف ها به ظرفشویی بسپارید تا با صدای کم و آرام آن را انجام دهد.

شستشوی اولیه   PRE WASH

قابلیت دیگری که بسیار کاربردی است ویژگی پیش شست و شو یا شست و شوی اولیه است. با انتخاب این گزینه یک مرحله ی شست و شو در ابتدای برنامه ی شست و شوی اصلی اضافه می شود. پیش شست و شو و یا شست و شوی اولیه فقط از آب خالی استفاده می کند درست مثل زمانی که در شست و شوی دستی، ظروف بیش از حد کثیف هستند و یا مثلا شست وشو به تعویق افتاده و لکه های آلودگی روی آن ها خشک شده است بنابراین معمولا در این حالت ابتدا روی ظروف مقداری آب ریخته می شود تا این آلودگی ها به معنای عام دچار خیس خوردگی شوند و در شست و شوی اصلی راحت تر تمیز شوند. در صورت انتخاب گزینه ی شست و شوی اولیه، ماشین نیز به همین شکل عمل می کند.

برنامه های شست و شو

ظرفشویی SMS68TI01E دارای 8 برنامه ی شست و شو است. برنامه Intensive 70° زمانی مناسب است که قابلمه هایی دارید که ته دیگ آنها سوخته و یا به ظرف چسبیده است. باید دقت کرد که این برنامه برای ظروف حساس نباید استفاده شود چون ممکن است به آن ها آسیب برسد. برای ظروفی که غذا ها روی آنها خشک شده از Auto 45° – 65° استفاده می شود. Eco 50° و Silence 50° شست و شوی ظرف ها را در دمای 50 درجه و آبکشی را در دماهای بالاتر انجام داده و از نظر مصرف آب و برق بهینه تر بوده و  با صدای کمتر برای شست و شوی شبانه مناسب هستند. Glass 40° ظروف و شیشه های حساس و حساس به دما را به طور ملایمی می شوید. Quick 65° و یک ساعته  65°نیز شست و شو را در دمای 65 و با بهینه سازی زمان انجام می دهند.

برنامه های شست و شوی ویژه

برنامه ی شستشوی بسیار سریع  VarioSpeed Plus

هنگامی از این برنامه استفاده می شود که فرصت زیادی نداریم و زمان برای ما خیلی اهمیت دارد. بنابراین لازم است تا در زمان کمتری ظرف ها شسته و خشک شوند و به عبارت دیگر زمان کارکرد دستگاه برای یک سیکل خاص کوتاه تر شود. بسته به نوع برنامه های انتخابی دیگر، در حدود 20 تا 66% می توان زمان را کاهش داد. در این حالت به دلیل ضرورت در افزایش سرعت شست و شو و کاهش زمان، مصرف آب و برق ماشین ممکن است کمی بیشتر شود.

برنامه شستشوی ظروف بسیار بزرگ  Intensive Zone

با استفاده از این برنامه می توانید قابلمه ها و تابه های خیلی کثیف را در سبد پایینی ماشین قرار داده و باقی ظروف مورد نظر با سطح کثیفی معمول را در سبد های مخصوص به خودشان قرار بدهید. بدین ترتیب شست و شوی قابلمه ها و تابه های موجود در سبد پایینی با شدت بیشتری از نظر فشار آب پاششی و دمای آب، نسبت به سایر ظروف انجام می شود و بهتر تمیز می گردند.

برنامه ی شستشوی بهداشتی  Hygiene Plus

برنامه ی شست و شوی بهداشتی در ظرفشویی SMS68TI01E زمانی استفاده می شود که ضد عفونی کردن ظروف مورد نظر است و لازم است تا شست و شو با حساسیت بیشتری از نظر بهداشتی انجام شود. وقتی از این برنامه استفاده می شود، ظرفشویی دمای آب گرم مورد استفاده را نسبت به حالت معمول بالاتر می برد علاوه براین مدت زمانی که ظروف در معرض این آب گرم هستند را نیز طولانی تر می کند بنابراین موجب از بین رفتن میکروب ها و آلودگی ها از روی ظروف و ضد عفونی شدن آن ها می شود. برای شستن بطری کودک و یا تخته های گوشت می توان از این برنامه استفاده کرد.

کارایی های دیگر ظرفشویی

سیستم ضد نشت آب  AQUA STOP

سیستم ضد نشت آب در ظرفشویی به این شکل عمل می کند که با نشت احتمالی آب به بیرون دستگاه، حسگر مربوطه فعال شده و شیر ورودی آب به طور اتوماتیک قطع می شود.

سنسور آب AQUA SENSOR

پس از انجام عملیات آبکشی ظروف، ظرفشویی SMS68TI01E میزان کدورت و آلوده شدن آب مصرف شده را از طریق سنسورهای نوری، ارزیابی می کند. در صورتی که میزان آلودگی و چرک شدن این آب از یک مقدار مشخص، کمتر باشد به معنی این است که ظروف به اندازه کافی تمیز شده اند و دیگر نیازی به ادامه ی عملیات آبکشی وجود ندارد. بنابراین ماشین دیگر آبکشی را تکرار نمی کند و  این آب را که در واقع آب تمیز به شمار می رود به حمام آبکشی برای سری بعدی شست و شوها منتقل می کند. بنا براین وجود این سنسور به نوعی موجب می شود تا از پاکیزه شدن ظرف ها اطمینان حاصل شود و هم چنین مصرف آب نیز در حدود 3 تا 6 لیتر کاهش می یابد. اما در صورتی که آلودگی و کدورت زیاد باشد، آب تخلیه شده و آب تازه وارد ماشین می شود.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها  VARIO FLEX

همان طور که قبلا عنوان شد این ماشین دارای سه سبد است اما در صورتی که ظروف با ابعاد مختلف را نتوانستید به خوبی در سبدها بچینید نگران نباشید چرا که ظرفشویی SMS68TI01E با داشتن قابلیت VARIO FLEX این امکان را به شما می دهد که بتوانید ارتفاع سبد ها را مطابق با چیدمان ظروف مورد نظر تغییر داده و آن ها را به نحوی تنظیم کنید که از فضای موجود در سبد ها به طور بهینه ای برای قرار دادن ظروف استفاده کنید.

تشخیص تعداد ظروف  LOAD SENSOR

وقتی ظروف در ماشین قرار داده شد، ماشین، وزن بار ناشی از ظروف موجود را از طریق نوعی سنسور سرعت چرخشی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک تعیین می کند که برای شست و شوی این میزان ظرف چه مقدار آب مورد نیاز است. به عبارت دیگر، برای ظروف کمتر، میزان آب و انرژی برق به طور بهینه و کمتر استفاده می شود. بنا براین می توان گفت که ویژگیLOAD SENSOR  موجب صرفه جویی در مصرف آب و برق می گردد.

منبع : https://bit.ly/2QmrY9M



:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Steam Iron

وجود یک اتو در هر خانه ای لازم است. کارکرد این وسیله ی برقی با هیچ وسیله ی دیگری امکان پذیر نیست. برخی از افراد که به تمیزی ظاهری خود اهمیت ویژه ای می دهند و از این وسیله ی برقی به صورت روزانه برای اتو کردن لباس های خود استفاده می نمایند. این روزها اتو بخار ها بیش از هر زمان دیگری در زندگی ما نقش دارند چرا که عملکرد بی نظیری دارند .

ویژگی یک اتو بخار خوب چیست ؟

  • بخار دهی متنوع .
  • بخار دهی بدون نقص به منظور از بین بردن هر نوع چین و چروکی .
  • مرغوبیت جنس کفه ی اتو .
  • توان مصرفی مناسب .
  • بدنه ی با دوام و البته مستحکم .
  • طراحی بدون نقص بدنه و دسته ی اتو .
  • سیستم ضد رسوب .
  • سیستم خاموش کنندگی به صورت خودکار .
  • قابلیت ضد چکه آب .
  • محافظت از بافت و تارو پود پارچه .
  • گنجایش مخزن آب مناسب .
  • قدرت موتور مناسب .

 

اهمیت بخار برای رفع چروک در پارچه های مختلف

لباس های مختلف که دارای بافت متفاوتی می باشند، ملحفه ها، پرده ها هر کدام به نوبه ای خاص باید اتو شوند تا بتوانند نتیجه ای رضایت بخش داشته باشند. از این رو داشتن یک اتو که با بخار دهی متنوع بتواند چین و چروک های موجود بر روی این پارچه ها را برطرف نماید می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد .

 

اتو بخار ها با آلودگی ها و باکتری ها خواهند جنگید

هر گونه آلودگی و باکتری ای با اتو کشیدن از روی لباس های شما زدوده خواهد شد در نتیجه نمی توان گفت که تنها کسانی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت می دهند به اتو احتیاج دارند. این عمل با اتو بخار ها به راحتی انجام خواهد شد، راحتی کار با این اتو بخار ها به نسبت اتو های معمولی قدیمی بسیار آسان تر است و از این رو توانسته در میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار شود .

 

 

مکانیزم تنظیم بخار دهی و اهمیت آن

توزیع یکنواخت دما در یک اتوی بخار از مهم ترین عواملی است به هنگام خرید باید مورد نظر قرار گیرد چرا که توزیع غیر یکنواخت بخار در یک اتوی بخار می تواند سبب شود تا نتیجه ی اتو کشیدن با کیفیت کمتری صورت پذیرد و باعث شود تا بروی لباس ها برق افتاد. توجه به این عامل مهم را در طراحی اتو بخار فیلیپس، اتو بخار تفال و اتو بخار بوش مشاهده می کنیم که توانست سبب شود تا این برند های پر آوازه بار دیگر از برند های دیگر موجود در بازار پیشی گیرند .

 

 

حرکت روان روی پارچه

طراحی اتو های بخار باید به گونه ای باشد که حرکت آنها بر روی پارچه به آسانی صورت گیرد. اتو بخاری که نتوانیم با آن حرکتی روان را بر روی پارچه مشاهده کنیم، نمی تواند عملکرد درستی برای ما داشته باشد و شما نیاز دارید تا زمان بیشتری را صرف عمل اتو کشیدن کنید. از این رو پیشنهاد منزل مارکت به شما این است که قبل از خرید اتو بخار ( از هر برندی ) به نسبت نوع روانی حرکت آن بر روی پارچه اطمینان خاطر داشته باشید .

 

 

اهمیت نوع دسته در اتو های بخار

طراحی دسته ی اتو بخار یکی از مهم ترین چیزهایی است که برای یک اتو می تواند مزیتی مهم تلقی شود، چرا که افراد بیشتر با این قسمت از بدنه است که در تماس اند. در نتیجه نیاز است تا این دسته ها در این لوازم برقی به گونه ای طراحی گردند که فرد بعد از اتو کردن لباس ها، احساس خستگی و یا درد، حاصل از عمل اتو کشیدن را احساس نکند. یکی از شرکت های تولید لوازم خانگی که به طراحی نوع دسته ی اتو اهمیت ویژه ای داد، شرکت تفال می باشد که با عرضه ی اتو بخار تفال، توانست انقلابی در بازار لوازم خانگی به وجود آورد و رضایت مشتریان را جلب نماید .

 

 

قابلیت ضد چکه

چکیدن آب از داخل مخزن اتو ها می تواند از بدترین و ناخوشایند ترین اتفاقاتی باشد که به هنگام اتو کشیدن برای شما می افتد. پس لازم است تا به هنگام خرید این اطمینان خاطر را داشته باشیم که این اتو های بخار دارای قابلیت ضد چکه باشند. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است تا برای خرید اتو  های بخار، برند های مطرح و معتبر جهان مانند بوش، فیلیپس و تفال را انتخاب نمایید .

 

تنظیم قدرت و نوع عملکرد اتو

تنظیم قدرت و نوع عملکرد اتو های بخار به شما این اجازه را می دهد تا متناسب با نوع پارچه ی لباس خود به اتو کشیدن آنها مشغول شوید. در این خصوص نیاز است تا ابتدا نسبت به اینکه به بافت پارچه ی لباس شما آسیبی وارد نشود اطمینان خاطر داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز خود قدرت و همچنین نوع عملکرد اتو را تنظیم نمایید و با خیال راحت به اتو کشیدن لباس های خود مشغول شوید .

 

 

تنوع قدرت موتور در مدل های مختلف اتو بخار ها

تنوع قدرت موتور در اتو های بخار در برند های معتبری هم مانند بوش، فیلیپس و تفال این امکان را به شما می دهد تا نسبت به خرید این اتو ها حق انتخاب داشته باشید و متناسب با بودجه و نیاز خود، خریدی مناسب را تجربه نمایید .

 

منافذ موجود بر کف اتو بخار و اهمیت طراحی آن

منافذ ( سوراخ های ) موجود بر کف اتو های بخار سبب می شود تا چروک های عمیق به راحتی از سطح پارچه ی لباس شما رفع گردد. دیگر نیازی نیست تا ساعت های زیادی را صرف تلاش برای برطرف نمودن چروک ها ار البسه ی مختلف نمایید با وجود این منافذ و بخار هایی که از انها خارج می شود اتو کشی به بهترین نحوه ی ممکن انجام خواهد شد .

 

 سیستم ضد رسوب

 وجود رسوب در مخزن اتو یکی از معضلاتی بود که افراد با آن دست و پنجه نرم می کردند، از این رو شرکت های معتبر تولید اتو های بخار اقدام به طراحی اتوهایی کردند که دارای سیستم ضد رسوب باشد و بتواند عملکرد بهتری برای افراد داشته باشد .

 

سیستم قطع خودکار

یکی از بهترین مزیت هایی که یک اتوی بخار می تواند داشته باشد، سیستم قطع خودکار اتو می باشد  . باید دانست که میزان زمان این سیستم قطع خودکار در صورتی که اتو در صورت عمودی و یا  افقی قرار بگیرد، می تواند متفاوت باشد. وجود این قابلیت را در برند  های معروف موجود در بازار مانند اتو بخار بوش، اتو بخار فیلیپس و اتو بخار تفال مشاهده می نماییم. پس اگر به ایمنی بیشتر در هنگام اتو کشیدن فکر می کنید وجود قابلیت سیستم قطع خودکار در این نوع از اتو ها می تواند برای شما مفید واقع شود .

 

اهمیت به بافت و تار پود پارچه

برای خرید اتو نیاز است تا به این مسئله دقت شود که به هنگام عمل اتو کشیدن به بافت و تار و پود پارچه ها صدمه ای وارد نشود، این امر در خرید اتو بخار نیز صدق می کند. عواملی مانند مرغوبیت جنس کف اتو، محفظه های موجود بر کف و البته نوع بخار دهی می تواند در این امر نقش اساسی داشته باشد. می دانیم که لباس های ما بعد از شستشو نیاز به اتو دارند و اگر اتو ها به گونه ای طراحی شده  باشند که به راحتی بتوانند به بافت پارچه صدمه وارد نمایند، عمر لباس ها کاهش می یابد در نتیجه بهتر است در هنگام خرید این مسئله را در نظر بگیریم تا بتوانیم از لحاظ اقتصادی خریدی مناسب داشته باشیم و از برند های نامعتبر در بازار که دارای قیمت های کمتری به نسبت برند های معروف هستند خرید نکنیم .

 

برق افتادگی حاصل از عمل اتو کشیدن

برق افتادگی حاصل از اتو کشیدن یکی از مواردی بود که افرادی که به تمیزی و ظاهر خود اهمیت می دهند همیشه از آن ناراضی بودند. تصور کنید ساعاتی را مشغول به انجام کاری باشید ولی نتیجه آن چیزی نباشد که شما انتظار داشتید! قطعا خستگی برای شما بعد از دیدن نتیجه دو چندان خواهد شد. خوشبختانه برند های معروف مانند بوش و فیلیپس و تفال در طراحی اتو های بخار برند خود این مشکل را برای این افراد حل نمودند و اتو کشیدن را از هر زمان دیگری برای این افراد لذت بخش تر کردند .  

 

 

قدرت موتور اتو های بخار

قدرت موتور، بدون شک ارتباط مستقیم با نحوه ی عملکرد یک اتو دارد و این قدرت در اتو های بخار اهمیت دو چندان پیدا می کند لذا توجه به فاکتور قدرت موتور می تواند برای شما به هنگام خرید عاملی مهم محسوب شود. باید دانست که در مدل های مختلف این قدرت موتور می تواند متفاوت باشد از این رو نیاز است تا قبل از خرید، اطلاعات کامل در خصوص کالایی که می خواهید خرید کنید را داشته باشید. باید گفت که این قدرت موتور در خرید لوازم خانگی دیگر مانند ماشین های لباسشویی، ماشین های ظرفشویی نیز اهمیت ویژه ای دارد .  

 

تنوع ابعاد اتو بخار ها در مدل های مختلف

اگر نیاز دارید تا اتوی بخاری را خریداری کنید تا عمل اتو کشیدن لباس ها دیگر برای شما و خانواده سخت و طاقت فرسا نباشد این مژده را به شما می دهیم که برند های مطرح و معتبر لوازم خانگی در دنیا این اتو ها را در ابعاد مختلف با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه کرده اند. در نتیجه شما می توانید به راحتی نسبت به نیاز خود برای خرید این کالا ها اقدام نمایید. فروشگاه لوازم خانگی منزل مارکت این محصولات معتبر و شناخته شده را در سایت خود قرار داده است تا بتواند این امکان را به راحتی برای شما فراهم کند که خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید .

 

 

خرید آنلاین اتو بخار در برند های معتبر دنیا

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی منزل مارکت به منظور رفاه بیشتر حال مشتریان خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورد تا بتوانند تجربه ی خریدی راحت و مطمئن به صورت آنلاین از برند های مطرح دنیا مانند بوش، فیلیپس و تفال را داشته باشند. بدون اینکه دغدغه ای در خصوص اصل بودن برند و مرغوبیت کالای خریداری شده داشته باشند .

 

خرید از برند های معتبر لوازم خانگی

پیشنهاد ما برای خرید اتو بخارها، خرید از برند های معتبر روز دنیا می باشد که پیشینه ای چندین ساله در بازار لوازم خانگی و لوازم برقی دارند مانند: برند فیلیپس. برای اطلاع از قیمت لوازم خانگی فیلیپس و اتو های بی نظیر این کمپانی درجه یک دنیا می توانید با پشتیبانی منزل مارکت تماس گیرید و در خصوص قیمت و کارایی این محصولات اطلاعات لازم را کسب نمایید .

منبع : اتو بخار در فروشگاه لوازم برقی و خانگی منزل مارکت 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

گیاهان دارویی امروزه بیش از هر زمان دیگری در زندگی ما ایفای نقش دارند چراکه با گذشت زمان پزشکان و محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف دارو های شیمیایی شاید به درمان فرد به صورت موقت کمک کند اما گاهی عوارض جانبی آن، آثار جبران ناپذیری بر بدن فرد خواهد گذاشت. در نتیجه مصرف دارو های گیاهی می تواند مفید ترین راه و البته کم خطر ترین راه ممکن باشد. در خصوص کاهش اشتها با داروی گیاهی باید گفت که در میان تمامی دارو های گیاهی برخی از آنها سرکوب گرهای هوس های غذایی هستند که به صورت مستقیم بر کنترل اشتها و لاغری تاثیر می گذارند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از دارو های گیاهی به چند صورت امکان پذیر است ؟

  • استفاده به صورت دمنوش
  • استفاده به صورت قرص و یا کپسول
  • استفاده به صورت جوشانده
  • استفاده به صورت شربت

معرفی دارو های گیاهی برای کاهش اشتها

استفاده از دارو های گیاهی به منظور کاهش اشتها از کم خطر ترین راههای ممکن برای از دست دادن اضافه وزن و کنترل اشتهای کاذب می باشد که در ادامه به معرفی برخی از پرکاربرد ترین این دارو های گیاهی خواهیم پرداخت.

گزنه

گزنهگزنه

یکی از مهم ترین مزیت هایی که گیاه گزنه دارد، کاهش اشتها و هوس غذایی می باشد. تحقیقات انجام شده در این خصوص نشان می دهد که این گیاه در واقع می تواند عمل غذا رسانی به سلول ها را انجام دهد که منجر به کاهش وزن می شود. علاوه بر این گزنه، سرشار از برخی از ویتامین ها می باشد که وجود آن در بدن می تواند مفید باشد. از این گیاه پر خاصیت به منظور کاهش اشتها به صورت دمنوش استفاده می شود.

شیرین بیان

رفع هوس و میل به شیرینی با گیاه شیرین بیان امکان پذیر است. اکثر افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، نمی توانند میل خود را به شیرینی ها کنترل کنند و مصرف شیرینی ها به نوبه ای برای آنها اعتیاد آور شده است. استفاده از این گیاه می تواند سبب شود تا میل این افراد به مصرف مداوم شیرینی ها به صورت چشمگیری کاهش یابد. می توان چوب های این گیاه را در آب دم کرد و در طول روز آنها را میل کرد. در نتیجه اگر به دنبال کاهش اشتها با داروی گیاهی هستید، شیرین بیان می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

بابا آدم

بابا آدمبابا آدم

کاهش احساس گرسنگی و میل به خوردن غذا ها با مصرف گیاه بابا آدم امکان پذیر است، از این رو به افرادی که به صورت مداوم به دنبال راهی برای کنترل اشتهای کاذب خود هستند پیشنهاد می شود تا از جوشانده گیاه بابا آدم استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این گیاه خواص متعددی دارد که لاغری و کنترل اشتها یکی از این خواص می باشد.

جینسینگ   

یکی از شناخته ترین راه ها برای کاهش اشتها با داروی گیاهی و کمک به روند کاهش وزن مصرف جینسینگ می باشد که جوشاندن آن در آب و نوشیدن آن سبب کاهش اشتها و البته افزایش متابولیسم بدن می شود.

تخم کتان

تخم کتانتخم کتان

استفاده از دانه های تخم کتان باعث می شود تا فرد احساس سیری کند و کمتر گرسنگی را حس کرده و به سمت غذا ها رود. در واقع می توان گفت که تخم کتان روند هضم غدا را کاهش داده در نتیجه شما دیرتر احساس گرسنگی می کنید. از این رو در مبحث کاهش اشتها با داروی گیاهی استفاده از تخم کتان به افراد پیشنهاد می شود چرا که مصرف آن می تواند راهی کم خطر و کم عارضه برای کنترل اشتهای کاذب و کمک به روند لاغری باشد.

چای یربا ماته

برخی از تحقیقات نشان داده است که این گیاه که متعلق به امریکای جنوبی می باشد می تواند روند کاهش وزن افراد را سرعت بخشد. از این رو افراد زیادی مشتاق به استفاده از این چای خوشمزه هستند چراکه علاوه بر کافئین موجود در آن، می تواند حسی مشابه با حس بعد از خوردن شکلات را به افراد الحاق نماید. در نتیجه می توان گفت که افراد تمایل کمتری به نسبت مصرف شکلات های پر کالری خواهند داشت.

چای سبز

چای سبزچای سبز

همه می دانیم که چای سبز فواید بی شماری برای ما دارد اما آیا کاهش اشتها نیز می تواند یکی از این فواید باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تحقیقاتی در این خصوص وجود دارد که نشان از صحت این موضوع دارد که استفاده از این چای می تواند میل به خوردن غذا را کاهش دهد. در واقع می توان گفت اگر به دنبال کاهش اشتها با داروی گیاهی هستید مصرف مداوم چای سبز می تواند برای شما مفید باشد.

روغن گریپ فروت

به طور کلی گریپ فروت میوه ای است که می تواند در کاهش وزن و البته چربی سوزی نقش بسزایی داشته باشد و سبب افزایش سوخت ساز بدن فرد شود و بر کنترل اشتها نیز تاثیر گذارد. اما از روغن این میوه تنها به منظور کنترل اشتها و کاهش میل به غذا استفاده می شود که نحوه ی استفاده از آن به صورت موضعی و یا استنشاق آن می باشد. لازم به ذکر است که این میوه ی فواید متعدد دیگری نیز دارد.

زعفران

زعفرانزعفران

کاهش اشتهای کاذب با زعفران یکی از رایج ترین و آسان ترین راه ها برای خلاصی از حس گرسنگی مداوم است، چراکه در خانه ی هر کسی، این ادویه ی خوش رنگ و خوش بو وجود دارد. استفاده ی مداوم از زعفران سبب می شود که اشتهای کاذب شما کاهش یافته و در نهایت شاهد کاهش وزن باشیم.

قهوه ی سبز

افراد زیادی هستند که از گشنگی های ناگهانی رنج می برند و مدام لازم دارند تا چیزی بخورند که گرسنگی آنها رفع شود. یکی از راه های رهایی از این گرسنگی های ناگهانی، مصرف قهوه ی سبز که آن را با نام قهوه ی عربی نیز می شناسیم، می باشد. از آنجایی که دارو های شیمیایی برای لاغری دارای عواقبی می باشند که گاهی این عواقب خود را به زودی نشان نمی دهند، در نتیجه مصرف دارو های گیاهی برای لاغری مخصوصا مصرف قهوه ی سبز می تواند برای شما گزینه ی مناسب تری باشد.

گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیاگارسینیا کامبوجیا

بسیاری از افراد در سال های اخیر به منظور لاغری، کاهش وزن و البته کاهش میزان اشتها به استفاده از گارسینیا کامبوجیا روی آوردند. استفاده از این داروی گیاهی می تواند به افراد کمک نماید تا بدون اینکه عوارض جانبی در آینده سلامتی آنها را تهدید نماید، کاهش وزن و کاهش اشتهای کاذب را تجربه نمایند.

دمنوش نعناع

نعناع یکی از گیاه هایی است که عطر و رایحه ی بسیار زیادی دارد، همین بو که رایحه ای بسیار خوشایند می باشد، می تواند سبب شود تا فرد، احساس سیری نماید از این رو دمنوش این گیاه به منظور کنترل میزان میل به خوردن غذاها به افراد پیشنهاد می شود و می تواند شما را در راه رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن همراهی نماید.

دمنوش زنجبیل

دمنوش زنجبیلدمنوش زنجبیل

یکی از دمنوش های گیاهی که به منظور کاهش اشتها و سرکوب میل به غذا به افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند پیشنهاد می شود، دمنوش گیاهی زنجبیل می باشد. با مصرف این دمنوش شما تا چند ساعت احساس سیری خواهید کرد. آماده کردن این دمنوش در خانه بسیار آسان می باشد از این رو افراد زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. استفاده از زنجبیل در کنار چای سبز یکی از چیزهایی است که ترکیب آن برای کاهش وزن به افراد پیشنهاد می شود.

استفاده از کپسول اسلیم کر برای کاهش اشتها

شرکت حکیم تجارت سهند با تجربه در زمینه تولید دارو های گیاهی، کپسول اسلیم کر که دارویی کاملا گیاهی می باشد را به بازار عرضه داشت که  با مصرف آن شاهد کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن خواهیم بود، ترکیبات موجود در این کپسول کاملا گیاهی به شرح زیر است:

  • قهوه سبز ( قهوه ی عربی)
  • گارسینا کامبوجیا
  • چای سبز
  • ال کارنیتین
  • سی ال ای

لاغری کم خطر را انتخاب کنید

لاغری کم خطر را انتخاب کنیدلاغری کم خطر را انتخاب کنید

اگر هدف شما کاهش اشتها و در نهایت کاهش وزن است، کاهش اشتها با داروی گیاهی برای شما کمترین خطر و عوارض را خواهد داشت، امروزه شبکه های اجتماعی و شبکه های تلویزیونی، تبلیغات گسترده ای برای فروش محصولات لاغری خود دارند، اما آیا ترکیبات موجود در این محصولات کاملا بی خطر می باشد؟ قطعا این گونه نیست. پیشنهاد ما به شما مصرف دارو های گیاهی می باشد که می تواند به کنترل اشتها و کاهش وزن شما کمک کند چرا که استفاده از این دارو های گیاهی در بلند مدت برای شما می تواند پر خطر باشد.

در چه صورت مصرف دارو های گیاهی برای لاغری می تواند موثر باشد ؟

باید دانست که برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام مجموعه اقداماتی را باید در نظر گرفت و تنها تاکید بر یکی از این اقدامات نمی تواند در لاغری شما موثر باشد. برای مثال تنها مصرف داروی گیاهی و یا تنها ورزش کردن و حتی تنها رژیم گرفتن نمی تواند نتیجه ای رضایت بخش را به همراه داشته باشد. و نیاز است که شما برای کاهش وزن متعهد به برنامه ای مشخص باشید و تمام جوانب و فاکتور هایی که در این راه موثر هستند را رعایت کنید، خوشبختانه در این راه دارو های گیاهی متعددی وجود دارد که می تواند شما را به لاغری نزدیک تر کند اما در صورتی این دارو ها می توانند برای شما موثر باشند که همراه با یک رژیم غذایی مناسب و البته فعالیت بدنی کافی در طول شبانه روز مصرف شوند.

داروهای گیاهی جایگزینی مناسب به جای داروهای شیمیایی

یکی از دغدغه هایی که در مصرف دارو های گیاهی وجود دارد این است که آیا این دارو ها می تواند برای ما دارای عوارض جانبی باشد یا خیر. خوشبختانه باید گفت که دارو های گیاهی لاغری به طور معمول دارای عوارض جانبی نمی باشند و به هیچ وجه نمی توان آنها را  با دارو های شیمیایی پر خطر مقایسه کرد. اما بهتر است تا قبل از مصرف آنها، با پزشک متخصص خود در خصوص این دارو ها و نحوه ی مصرف آنها مشورت ها نمایید و سپس از یک فروشگاه اینترنتی داروهای گیاهی معتبر که سابقه ی مفید در فروش دارو های گیاهی دارد، خرید نمایید.

زیاده روی در مصرف دارو های گیاهی ممنوع !

یکی از مهم ترین مواردی که در مبحث کاهش اشتها با داروی گیاهی باید دانست این است که زیاده روی در مصرف هر دارویی، فارغ از اینکه آن دارو گیاهی است یا شیمیایی می تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد، پس نمی توان گفت که چون این داروهای لاغری از  گیاهان طبیعی ساخته شده اند، می توان به مصرف بی رویه ی آنها روی آورد و نیاز است تا مصرف آنها کنترل شده و حتی مطابق با دستور پزشک باشد.

منبع : https://bit.ly/2QeSh1L



:: برچسب‌ها: داروی کاهش اشتها , داروهای گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Rice cooker banana cake

مواد لازم برای تهیه کیک در پلوپز
آرد ۱۸۰ گرم
شکر ۱۵۰ گرم
تخم مرغ ۵ عدد
کره ۱۲۰ گرم
شیر ۳۶ گرم
نمک ۱پنس
زعفران دم کرده ۱ ق غ خوری
پودر هل ۱ق چ خوری سرخالی
وانیل نوک ق چ خوری
رنده پوست لیموترش ۱ ق چ
بکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
آماده سازی: 15 دقیقه
زمان پخت: 50 دقیقه
مجموع زمان پخت: 65 دقیقه

طرز تهیه خمیر کیک ساده در پلوپز
تخم مرغ و کره را نیم ساعت قبل از یخچال بیرون بگذارید تا به دمای محیط برسد.
قابلمه داخل پلوپز را کمی چرب کرده و کنار بگذارید.
شیر را هم ۵ دقیقه قبل در دمای محیط قرار دهید.
مواد خشک شامل (آرد، بیکینگ پودر، نمک و پودر هل) را با هم مخلوط کرده و سه بار الک می کنیم.
کره یا مخلوط روغن و کره را گرم می کنیم تا ذوب شده ولی داغ نشوند.
تخم مرغ، شکر و وانیل را با همزن خوب بزنید تا کرم رنگ و کشدار شده و حجمش دو برابر شود.
زعفران حل شده را به مخلوط بالا اضافه کنید.
رنده پوست لیمو را هم در مواد ریخته و با همزن یکی دو دور بزنید.
حالا مخلوط آرد را هم در دو مرحله اضافه کرده و با لیسک به صورت دورانی هم بزنید.
شیر و کره و روغن ذوب شده را مخلوط کرده و به مواد اضافه کنید.
سریع با لیسک هم بزنید تا به خورد مایه برود.

مرحله پخت کیک در پلوپز
مایه کیک را داخل ظرف پلوپز ریخته و پلوپز را روشن کنید. در پلوپز را بسته و روی برنامه پخت کیک تنظیم کنید.

دکمه شروع را بزنید و اجازه دهید تا کیک حدود ۴۰ دقیقه بپزد.

البته پلوپز به طور خودکار پس از پایان پخت روی عدد ۶ و کوکینگ چشمک می زند.

بلافاصله پلوپز را از پریز بکشید. در آن را باز کرده و قابلمه را بیرون بیاورید.

کمی صبر کنید. وقتی کیک از داغی افتاد، سریع کیک را خارج کرده ، بگذارید خنک شود. سپس سرو کنید.

حدود ۱۰ دقیقه زمان برای سرخ شدن طرف دیگر کیک کافیست.

 

می توانید طی زمان پخت کیک، درِ پلوپز را دمکنی بگذارید.

 



:: برچسب‌ها: طرز تهیه کیک ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ahora

Should you snap up a cheap Aldi air purifier?

این روزها آلودگی و ذرات معلق هوا در زندگی شهری ما عجین شده و آمارهای خطرناکی از هوای آلوده دیده و شنیده می شود. البته گاها در زمان شدت آلودگی هوا راهکارهایی از جمله تعطیلی مدارس، اجرای طرح نوبت تردد با پلاک زوج و فرد از درب منازل، تعطیلی کارخانجات آلاینده ، ممانعت از تردد خودرو های فرسوده و... اجرا می شوند، اما همه ی این طرح ها موقتی هستند و بطور اساسی هیچ دردی از هوای آلوده شهرهای بزرگ و عواقب خطرناک آن برای مردم و مخصوصا کودکان و کهنسالان درمان نمی کنند.

امروزه یکی از راهکارهای مبارزه با آلودگی هوا استفاده از دستگاه تصفیه هوا می باشد، اما برای بسیاری از مردم سوالاتی در این زمینه وجود دارد.....مثلا آیا دستگاه تصفیه هوا بخصوص انواع خانگی آن واقعا موثر است و باعث حفظ سلامت افراد در هوای آلوده می گردد؟ آیا می توان با خرید تصفیه کننده هوا از تمیز بودن هوای منزل مطمئن شد؟آیا دستگاه تصفیه کننده هوا هر نوع گرد و غباری را از بین می برد؟آیا افرادی که آلرژی دارند باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده نمایند؟ تصفیه هوا تمام بوهای نامطبوع منزل را از بین می برد؟و......

خوشبختانه اکنون انواع دستگاه تصفیه هوا در بازار موجود است ، از انواع کوچک و قابل حمل آنها که در خودروها و اتاق های کوچک استفاده می گردند تا انواع بزرگتر آن ها که در منازل، محل کار،محیط های عمومی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.
آیا واقعا دستگاه تصفیه هوا توانایی تصفیه هوا را دارد؟

گفته می شود که استفاده از تصفیه هوا برای نوزادان، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی بسیار مفید می باشد و تمام ویروس ها، باکتری ها و... را از محیط حذف می نماید 

باید بدانیم فیلترهای موجود در دستگاه های تصفیه هوا کاملاً برای حذف ذرات معلق موجود در هوا، گرد و غبار، دود و..... موثر می باشند.این فیلترها دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام ، کار مخصوصی را انجام می‌دهند.

مثلا پیش‌فیلتر در جذب ذرات از قبیل پرز فرش و پرده، مو و پر حیوانات و گردوخاک هوا موثر است. همچنین فیلتر پلاسما کار جذب الکتریکی ذرات آلرژی‌زا و دوده هوا با استفاده از تکنولوژی نانو، فیلتر کربن کار جذب بوها و گازهای سمی از قبیل بوی سیگار و مونواکسیدکربن، فیلتر هپا کار جذب کلیه ذرات معلق آلرژی‌زا تا 0/1 میکرون و آلاینده‌های مضر هوا از قبیل ویروس‌ها، باکتری‌ها، گرده‌های حساسیت‌زای گیاهان، مو و پر حیوانات تا 99درصد و لامپ یو وی کار ازبین‌بردن ویروس‌ها (آنفلوآنزای خوکی) و باکتری‌های هوازی و استریل هوای خروجی را انجام می‌دهند.(البته این فیلترها در زمان مناسب باید تعویض گردند.)

دستگاه های تصفیه هوا در اندازه ها و مراحل مختلف تصفیه هوا موجود می باشند که هر کدام با توجه به ابعاد خود دارای توانایی تصفیه فضا تا متراژهای مختلف می باشند.بنابراین اگر دستگاه تصفیه هوا را با توجه به نیاز خود هوشمندانه انتخاب نماییم و با استفاده درست از امکاناتی از قبیل نشانگر زمان تعویض فیلتر،نمایشگر دیجیتال کیفیت هوا،تایمر و....که بیشتر دستگاه های تصفیه هوا دارا می باشند می توان نتیجه گرفت که دستگاه تصفیه هوا قادر است درصد بیشتر آلودگی هوا را از بین ببرد.

متاسفانه دیدگاه های نادرست برخی از افراد راجع به عملکرد دستگاه تصفیه هوا، توانایی و قدرت تصفیه این دستگاه ها را زیر سوال می برد و ابهاماتی را به وجود می آورد.بعنوان مثال :

تصفیه کننده هوا گرد و غبار را از بین می برد ولی این درست نیست انتظار داشت که مانند یک جاروبرقی عمل نماید و تمامی گرد و غبار روی وسایل، منازل و... را نیز جذب کند!
بسیاری از مردم فکر می کنند که با خرید دستگاه تصفیه هوا اختیار تام دارند تا کمتر به امور نظافت بپردازند چراکه این دستگاه تمامی بو‌های نامطبوع را از بین می‌برد! این دیدگاه اشتباه است! دستگاه تصفیه هوا مجهز به فیلتر‌های مختلف می باشد که می‌تواند بوهایی که ناشی از ذرات سنگین کربن است را از بین ببرد اما بهترین راه برای از بین بردن بو در داخل منازل، دور کردن منبع بو است و آنگاه دستگاه تصفیه هوا می‌تواند اثرات بو‌های نامطبوع را نیز از بین ببرد.
تصور اینکه اگر از دستگاه تصفیه هوا استفاده می نماییم باید بطور ثابت این دستگاه روشن باشد، کاملا اشتباه می باشد.لازم است به منظور تامین هوای تازه، گاهی پنجره‌ها را بگشایید. در صورت آلوده نبودن شدید هوای بیرون روزی یک ساعت دستگاه را خاموش کنید و پنجره را باز کنید تا هوای جدیدی وارد خانه گردد.
برخی از کاربران با تصور اینکه دور کم فن دستگاه تصفیه هوا نیز همان کاربرد دور‌های متوسط و زیاد را دارد، همیشه دستگاه را روی دور کم تنظیم می‌ نمایند. اما لازم است کمی بیشتر توجه کنیم! هر دستگاه تصفیه هوا، دارای یک ظرفیت هوادهی مشخص می باشد که به آن دبی هوا می‌گویند. دبی هوا را اصولا با واحد متر مکعب بر ساعت بیان می‌کنند. این دبی هوا براساس به دور فن کم و زیاد تغییر میکند. با اطمینان می‌توان گفت که استفاده از دور کم برای مساحت بالا باعث عدم کارایی و تاثیر اندک دستگاه می‌گردد، چرا که پرتاب هوا به فواصل دورتر با دور کم فن و فشار استاتیکی کمتر دستگاه‌، پاسخگوی مساحت زیاد تحت پوشش نخواهد بود.
اگر بیشتر دقت کنیم خواهیم توانست به تاثیرات و توانایی دستگاه تصفیه هوا در تصفیه هوای منزل و محل کار خود و تنفس هوای پاکیزه حتی در شهرهای آلوده پی ببریم!



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه هوا ،تصفیه هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()