نوشته شده توسط : ahora

Best beard trimmers 2021: From Braun to Philips | British GQ
استفاده از ماشین‌های اصلاح که جزو لوازم اصلاح صورت مردانه است امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از مردان به دنبال خرید این دستگاه هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید سعی کنید اطلاعات خود را در مورد ماشین اصلاح بالا ببرید. اولین چیزی که می‌خواهیم درباره این ماشین‌ها برایتان توضیح دهیم انواع تیغه در ماشین اصلاح است.
به طور کلی ماشین‌های ریش تراش دو نوع تیغه دارند:

ماشین ریش تراش با تیغه چرخشی
ماشین ریش تراش با فویلی
ماشین ریش تراش با تیغه چرخشی
اگر می‌خواهید یک اصلاح خیلی تمیز و فوق العاده داشته باشید، ریش تراش با تیغه چرخشی بهترین گزینه برای شماست. تیغه‌های این مدل بیضی شکل بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. این مدل ریش تراش صدای کمی دارند و موهای خیلی بلند را هم می‌تواند به خوبی اصلاح کند.

ماشین اصلاح فویلی
تیغه‌های ریش تراش فویلی زیر یک فویل محافظ قرار گرفته و به جای اینکه چرخش داشته باشند، دارای حرکت رفت و برگشتی هستند. در ریش تراش‌های فویلی چند تیغه وجود دارد. به طور مثال ریش تراش‌های با چهار تیغ، سریع تر از سه تیغه‌ها صورت را اصلاح می‌کنند. دقت کنید زمانی که با ریش تراش فویلی کار می‌کنید، دست شما باید حرکت رفت و برگشتی داشته باشد نه حرکت چرخشی

تفاوت تیغه سرامیک و فولادی
همه ماشین‌های اصلاح تیغه ثابت (تیغه زیری) دارند که جنس آن از فولاد است. برخی ماشین‌ها تیغه متحرک هم دارند که از جنس سرامیک می‌باشد. این دو جنس تیغه تفاوت‌هایی با هم دارند که می‌توان گفت تیغه سرامیکی تیزتر از فولادی بوده و کند نخواهد شد. اما در در کنار این نکته مثبت، تیغه سرامیکی در صورت ضربه خوردن امکان شکستگی دارد.

انواع باتری‌های ماشین اصلاح سر
ماشین‌های اصلاح به طور کلی دو نوع باتری دارند که عبارتند از:

باتری لیتیومی
باتری نیکلی
این دو نوع باتری علاوه بر تفاوت در کارکرد، در قیمتشان هم با یکدیگر اختلاف دارند. دلیل این اختلاف قیمت هم این است که باتری‌های لیتیومی ماشین‌های اصلاح، برای شارژ به مدارهای پیشرفته‌ای نیاز دارند و همین مسئله باعث ایجاد اختلاف در قیمت‌ها می‌شود. در ادامه ویژگی‌های این دو نوع باتری را برایتان بیشتر توضیح می‌دهیم:

باتری لیتیومی
باتری لیتیومی یکی از انواع باتری‌های ماشین اصلاح سر می‌‌باشد. از ویژگی‌های این نوع باتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این نوع باتری طول عمر بسیار بالایی دارد
قابلیت شارژ سریع داشته و در کمتر از ۲ ساعت شارژ می‌شود
باتری نیکلی
یک نوع دیگر از باتری‌های ماشین اصلاح سر باتری نیکلی می‌باشد که از ویژگی‌های این باتری می‌توان موارد زیر را نام برد:

باتری نیکلی از جنس نیکل ساخته شده است
شارژ این باتری طولانی مدت بوده و تا ۸ ساعت طول می‌کشد
نکات مهم و کاربردی هنگام تهیه ماشین اصلاح صورت و سر
اگر به دنبال راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت و سر هستید و می‌خواهید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید ما سعی کرده‌ایم تمامی نکاتی که در زمان خرید ماشین اصلاح باید به آن دقت شود را برایتان جمع آوری کنیم. پس با ما همراه باشید تا نکات مهم و کاربردی هنگام تهیه ماشین اصلاح صورت و سر را بدانید.

قیمت
قیمت یکی از موارد مهم در زمان خرید هر وسیله است. ابتدا مشخص کنید که قصد دارید در چه رنج قیمتی ماشین اصلاح خریداری کنید چون با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید باید ببینید می‌توانید یک ماشین ریش تراش گران قیمت با کیفیت فوق العاده عالی بخرید یا یک ماشین اصلاح ارزان با کیفیت متوسط ؟

برق یا باتری
قبل از این که اقدام به خرید ماشین اصلاح صورت و سر کنید، مشخص کنید که می‌خواهید ریش تراش باتری دار بخرید یا یک ریش تراش که با قدرت برق کار می‌کند؟
نکته‌ای که در مورد ماشین‌های اصلاح باتری دار وجود دارد این است که این ابزار قابل حمل بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را با خودتان حمل کنید. علاوه بر این اغلب این ماشین‌ها ضدآب بوده و برای اصلاح زیر دوش هم کاربرد دارند. اما از لحاظ قدرت اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم که قدرت ریش تراش‌های باتری دار خیلی کمتر از ریش تراش‌های سیمی است و برای اصلاح موهای بسیار بلند کارایی ندارند.

در کل این ریش تراش‌های باتری دار و شارژی عمرشان نسبت به ریش تراش‌های سیمی که با برق مستقیم کار می‌کنند، کمتر است.

داشتن شانه
حتما دقت کنید ماشین اصلاحی که می‌خرید، شانه مخصوص با درجه‌های قابل تنظیم داشته باشد. چون با استفاده از این شانه‌ها می‌توانید هر اندازه دلخواهتان بود، ریش یا موها را کوتاه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()